zaterdag 10 augustus 2013

Nog even over die vakantie dan

Het was een leuke week. Op de even dagen in het subtropisch zwembad, waar ik -met steeds meer frisse tegenzin- met kleuter op mijn schoot honderduizend keer de wildwaterbaan af ben gegaan en evenzovele blauwe plekken heb nu. Wat vond hij het geweldig! Net als broer en zus overigens. De blik in hun oogjes maakt alles goed. Op de oneven dagen naar T.overland, waar vooral oudste niet te houden was in alle attracties  en na een minuut in de rij al begon te piepen dat het zoooo lang duurde. Verder natuurlijk nog veel speeltuinwerk, een ballenbakje, kinderdisco...  En natuurlijk de nodige patatten, ijsjes en pannenkoeken, kale macaroni. Vakantievoer. Snel, niet duur, iedereen hier lust er wel wat van. Hoe lekker dat soms ook is, die groene salade en dat glaasje wijn op het terras voor man en mij, in die anderhalf uur dat we de kids bij het entertainment team hebben ondergebracht waren pas écht hemels.

Maar nu zijn we weer thuis. Mijn eigen bed, mijn eigen bank, badkamer, wasmachine... het ruikt hier fris, we hebben de ruimte, er is van alles te doen, het is niet godsgruwelijk duur in de supermarkt, we eten weer eens een gewone maaltijd en kleuter heeft fijn weer genoeg rommeltjes en speelgoed voorhanden om een uurtje zónder vermaak van anderen door te komen. Hoera, hoezee, wat een heerlijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat maar horen!

Sneeuwmama

Hard denkend over een nieuwe blognaam, nieuwe blog, kwam ik er achter dat ik deze nog niet op kan geven. Het Mammalienen is gewoon nog zo...