maandag 8 juli 2013

Tent

En toen zat ik opeens weer-  hallejuja! - op het gewicht dat ik al jaren nastreef maar waar ik vaak iets en de laatste tijd nog vaker flink boven zat. Het gewicht dat ik had voor mijn allereerste zwangerschap, nu alweer zo'n elf jaar geleden dus... Het gaat lekker nu, met minder en minder ongezond eten, dus ik ga ervan uit dat ik nog even doorzak - qua gewichtscurve dan... en dan maar hopen dat het jojo-effect wegblijft. En dat ik ook vanzelf weer strak en glad en vlekkeloos word zoals ik dertig jaar terug was.

Allemaal leuk en aardig, maar zondag met kleuter in het (subtropisch binnen) zwembad vielen me toch een paar dingen op. Dat kleuter opeens met de meisjes aan het sjansen was. Dat hij ook lekker alleen kan spelen met zo'n rubberen plank en een bal en eigenlijk niks. Dat hij nog steeds honderd keer van de glijbaan wil - samen met mama. Maar vooral, dat dat enorme allesverhullende taartenbadpak dat ik laatst had gekocht helemaal niet zo allesverhullend is: de voorgevormde cups hebben flinke kieren aan alle kanten die niet opgevuld zijn met lijf, zodat men gewoon mijn badpak inkijkt.

Mhmm. Misschien is het de komende zomervakantie toch leuker als ik een fleurig pakje in een iets strakker maatje en modelletje aanschaf.

Mocht u me zoeken, ik ben even aan het shoppen. Op het internet. Want die pashokjes met die grote neuzen van die winkeldames, daar kan ik helemaal niet zo goed tegen. Of ik nu mijn streefgewicht heb of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!