maandag 15 juli 2013

Gezellig hoor


De poesjes zijn zo gezellig de laatste tijd. Als we op de bank neerzakken kwamen ze ons al altijd gezelschap houden, maar blijkbaar moet er méér aandacht zijn. Nap heeft er een gewoonte van gemaakt met kleuter en mij mee te lopen als we samen naar het speeltuintje in de straat lopen. Hij loopt als een gek kopjes gevend hondje met ons mee en wacht braaf daar tot we weer terug lopen. Zo leuk!

Fien is liever thuis, maar komt me wel opzoeken als ik ongezellig hard aan het werk ben. Ze loopt over mijn toetsenbord, gooit mijn to-do lijstjes op de grond en gaat zich breeduit zitten wassen voor mijn beeldscherm. Gezellig hoor, poes. Maar nu even opzouten ja! Ga maar op mijn schoot liggen, want ik voel opeens een blogje opkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat maar horen!

Te groot voor sinterklaas. Bestaat dat?

Oudste zoon, 2 1/2 jaar. Wij, zeer enthousiaste jonge naïeve ouders, sleepten de peuter mee naar de intocht van de Sint. Het was koud, het w...