maandag 20 mei 2013

Ook ik ben stil

En dan is het opeens toch niet zo'n mooi pinksterweekend meer, met dat vreselijke nieuws. Ooit heb ik besloten op dit blog geen zaken uit het nieuws te bespreken, niet de zoveelste te zijn met dezelfde mening over de jurk van Max.ima of de toespraak van Wil.ders, om maar eens wat te noemen.

En toch gaat dit blogje over het vreselijke nieuws van de vermoorde broertjes. Zo triest... ik ben er echt heeel heel erg stil van.

Ik hoop maar dat jeugdzorg de volgende keer wat beter zal slagen in het beschermen van kinderen in zo'n situatie en dat dit nooit meer zal gebeuren. Dat alle kinderen een fijne jeugd hebben en dat kindermishandeling nooit meer zal voorkomen. En meer van dat soort onrealistische maar diep gekoesterde wensen.

Kon ik er maar wat aan doen. Maar het enige wat ik kan is vandaag mijn schatjes maar eens extra hard knuffelen. Met een beetje een brok in mijn keel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat denk jij er van?