woensdag 3 maart 2010

Gewonnen!

'En?' vroeg Peluk aan Apie toen hij in het donker thuiskwam.
'Ik kon het niet goed zien' mopperde Apie.
'Wel horen?'
'Nee, dat domme duinkonijn zat er de hele tijd dwars doorheen te kleppen'.


Wat een verrassing, vandaag viel het prachtige boek van Margriet Breet, Apie en Peluk, op mijn deurmat! Ik ben een trouwe lezer van de blog van Margriet , leuke goed geschreven stukjes. Onlangs organiseerde ze zomaar een give-away/loterij. En tettereteeeeh.... Mammalien mag dan niet vaak zomaar iets winnen, deze keer wel.

Margriet, hartelijk dank voor dit mooie boek, we zijn er blij mee! En ook vooral de persoonlijke boodschap met handtekening voorin maakt het een boek waar we zuinig op zullen zijn.

(En de rest van de lezers van dit blog, mail even naar margrietbreet@planet.nl en schaf dit boek aan voor je kinderen, je kleinkinderen, je leerlingen of gewoon voor jezelf!)

14 opmerkingen:

  1. Leuk voor je, dat je ook eens wat wint! Verassing, vooral als je verliefd bent op boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej dat is leuk om te winnen :-) Ik blijf stug meedoen ;-) het moet me ook een keertje lukken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhm, ik heb nog even een kleine aanvulling: Apie en Peluk is alleen nog maar via mij te krijgen. Gewoon even een mailtje naar margrietbreet@planet.nl sturen, en dan regelen we dat.
    Hartelijke groet, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    En gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, gewonnen. GEfeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat een leuke prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk boek zeg en helemaal gaaf dat je een keer wat gewonnen hebt! Veel (voor)leesplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met dit boekje. Je kinderen zullen het wel super vinden. Verrassingen zijn altijd leuk. Dag, groet, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd , ik heb het ook gelezen, de kids ook, en Margriet woont in Harderwijk en is buiten een goede schrijfster ook nog een heel leuk mens !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er echt leuk uit, ik ga hem aanschaffen zeker weten! Gefeliciteerd met de winst! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik win echt nooit iets... maar misgun je het natuurlijk niet.

    Gefeliciteerd !
    Ga eens een kijkje op haar blog nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé wat leuk, een prijs! En wat voor één!
    Het tipje van de sluier voorspelt veel voorleesplezier.. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?