maandag 22 februari 2010

Over haar

Jaja, er gebeuren belangrijke dingen in de wereld en in ons landje, maar vandaag een blogje over iets waar ik me toch altijd erg druk over kan maken: haar.

Zo was het de afgelopen dagen (weken) weer prut. Als het niet statisch geladen recht overeind stond viel het wel steil en bijzonder plat langs mijn oren. Met uitzondering van de kruinen rechtsvoor natuurlijk. Februari-haar, zeg maar. Compleet met donkere uitgroei aan de bovenkant terwijl de rest er een beetje vergeeld bij hangt.

Tijd voor de kapper dus. Vol goede moed toog ik op weg. Het moest anders, radicaal anders! Ik heb mijn problemen uitgelegd aan de kapster die meelevend zuchtte en mij wat kortere plukjes, wat laagjes, een iets kortere lok (heb ik een lok?) heeft aanbevolen. Prima! Klinkt prima. Doen.

Inmiddels ben ik 40 euro armer, een fijn gevoel rijker, maar is er op die centimeter na eigenlijk niets veranderd aan mijn coupe. Blond en steil tot iets over de schouders zeg maar, coupe het-valt-gewoon-vanzelf-zo-en-anders-knoop-ik-er-snel-een-slordig-staartje-in. Zo gaat het nou elke keer! Zijn die kapsters nou nog behoudender dan ik, vraag ik me wel eens af??

Maar vertellen jullie eens:

1. Hoe ziet jouw kapsel er uit?
2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan?
3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd?
4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?
5. Kleur je het (zelf)?
6. Permanentje of watergolf?
7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan?
8. Hoe vaak ga je naar de kapper?
9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen?

25 opmerkingen:

  1. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit? Halflang/halfkort in laagjes.
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Och, 't is wel goed zo. Ik droom van een mooie dikke bos lang haar, maar dat staat me niet. Ik krijg daar een heel sloom hoofd van, terwijl ik toch - zeg maar - een pittig ding ben:)
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? Twee jaar geleden van kort (3 cm. naar nu)
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden? (strakke boblijn net onder de oren)
    5. Kleur je het (zelf)? Niet meer sinds ik als gevlekte tijger uit de strijd ben gekomen en ik in paniek met een handdoek om mijn hoofd naar de dichtstbijzijnde kapper ben gerend.
    6. Permanentje of watergolf? Geen
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Zo weinig als mogelijk is. Zoals deze week (thuis-vakantie) is het nihil. Als ik werken moet, fluf ik het wel wat op. Soms fohnen, een andere keer laat ik het zo drogen.
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? Ongeveer 3 x per jaar.
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee, ik vind het te gek voor jou dat je een extreme makeover hebt laten doen, maar ik hou 't lekker zoals het nu is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1. Op dit moment, lekker pluizig met niet erg uitziende uitgroei van aantal blonde plukken
    2. ben er nu wel okay mee, maar er moet weer een kapper aan te pas gaan komen
    3. laatste keer is op 10 september 2006 geweest. Qua kapsel dan. Van dik over de schouder naar net over m'n oren.
    4. ongelijk geknipt haar. Dus ene kant langer dan de andere kant. Schijnt hip te zijn.
    5. Ik kleur meestal zelf. Allerlei gekke kleuren gehad. Laatste keer wel bij de kapper.
    6. Geen van beide, maar liever watergolf dan permanent. M'n haar pakt nogal goed. Zo blijft een tijdelijke kleuring er gerust een half jaar in.
    7. Meestal ist gewoon kam met wat water. Als ut weer wat korter is, hoogstens wat gel. Ik neem eigelijk nooit tijd smorgens namelijk.
    8. Elk half jaar ofzo. Net hoe het uitkomt. Geen echte ijdeltuit.
    9. Ik wil ut zeker wel doen ja. De kapper gaat er over 1,5 week ofzo wel weer met de schaar in en daarna lekker weer een somers paars/rood kleurtje...


    En er zijn echt nog kapper die radicaal denken hoor.
    Ik ging dus 4 jaar geleden naar de kapper met redelijk lang haar en zei: het moet anders, dus maak er wat van. En toen ging er een cm of 30 vanaf en een ander kleurtje, ander modelletje. En ik liep echt blij naar buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verbeeld mij graag dat mijn kapsel overeenkomsten vertoont met Julia Roberts prachtige tressen in Pretty Woman. Helaas is niet iedereen het daar mee eens. Kwade tongen noemen mijn haar wild, en 'slordig'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit? Halflang, blonde highlights en in laagjes.
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Voor dit moment ben ik wel tevreden. Kan zo veranderen ;).
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? 2 zomers geleden was het nog kort en donker. Nu ben ik dus waar ik nu ben.
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden? Ik houd niet van permanent. Maar zeg nooit nooit.
    5. Kleur je het (zelf)? Ja, de kapper doet dat. Maar schrik wel elke kerer van de prijs.
    6. Permanentje of watergolf? Geen van beide, natuurlijk slag.
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Nee, nodig niet. Ik kan het in 2 minuten, gewoon borstel erdoorheen en klaar. Als ik het gewassen heb dan duurt het een paar minuten langer, met het fohnen erbij.
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? Volgens de kapper te weinig. Zou elke 2 maanden moeten, maar het is eerder elke 4.
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee, zoals bij vraag 1 genoemd ben ik nu redelijk tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marjan: puntje 9, proef ik daar iets van sarcasme?? (-;

    @Nicole: er zijn mensen zoals ik die een moord doen om eens "wild" genoemd te worden. Qua haar dan he.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit? Kort zwart met af en toe een vleugje grijs.

    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Ik ben er uitermate tevreden mee. De kapster (nichtje) wil me een schuine pony geven, daar ga ik langzaam aan wennen.

    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? Anderhalf jaar geleden, van op de schouders naar kort. De keren daarvoor al van op de rug langzaam maar zeker korter.

    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden? Een coup met veel uitgroep. Die grijze haartjes van mij vallen gelukkig niet op en van mezelf ben ik donkerbruin dus ook dan valt de uitgroei niet op.

    5. Kleur je het (zelf)? Nee.

    6. Permanentje of watergolf? Nee.

    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Hoofd onder de kraan en kammen. Als het droog is (aan de lucht) een keer met mijn handen er door.

    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? Een keer in de zes weken, dát is dan wel het nadeel van kort haar, dat je vaker naar de kapper moet.

    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee. Ik ben pas geknipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1: Nu half lang ik ben onderweg naar 'lang'.
    2: Liefst heb ik het morgen al lang! Voor nu dus maar even een paar maanden doorbijten...
    3: Nu eigenlijk, alleen duurt het langer voordat het lang is dan dat je het kort laat knippen. Ik heb het altijd kort gehad.
    4: Heel lelijk? Onverzorgd haar dat al maanden geen kam, shampoo en/of kapper heeft gezien en recht en vet naar beneden hangt...
    5: Ja, met kappersverf dat ik bij de groothandel haal.
    6: Nee, niet meer...
    7: Nee, nu het langer wordt hoef ik het niet meer iedere dag te wassen. Om de dag wassen en fohnen en wat rommel erin en het zit gegoten 2 dagen lang...
    8: Ongeveer om de 6-8 weken om het model nu goed tehouden zodat ik niet voor schut loop nu het lang moet worden. Toen het kort was iedere 5-6 wkn.
    9: Nee! Ik wil proberen het echt lang te laten groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit? Grove krullen, donkerblond tot lichtbruin, grijs ertussen, scheiding valt van nature ergens links van het midden en verder een soort lok/krul over voorhoofd. Mijn haar is droog, maar heel zacht (ik kan het weten want ik zit vaak met m'n handen in het haar (haha), nee echt, dan draai ik krulletjes om mijn vingers of duw onwillige plukken terug op hun plek.
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Ben er blij mee!
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? In december ben ik van lang naar kort gegaan (bijna 30 cm eraf, van eeuwige paardestaart naar dit dus, ik heb altijd lang haar gehad, maar droeg het nooit los. Zo kort als nu is voor mij helemaal nieuw, maar bevalt heel goed).
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden? A-symmetrische kapsels, onnatuurlijke kleuren, streepjes of andere nepdingen.
    5. Kleur je het (zelf)? Nee, ik kleur het nooit. Ik vind een natuurlijk model en een natuurlijke kleur het mooist. Ik vind het vreselijk als in de herfst bijvoorbeeld zoveel vrouwen met een rood kleurtje in hun boblijn rondlopen. Zo nep en iedereen hetzelfde.
    6. Permanentje of watergolf? Nee, mijn haar valt vanzelf in een grove krul, ik heb ook geen föhn of krultang, allemaal te lui voor denk ik.
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Nee, vingers erdoor, klaar. Soms moet ik een onwillige krul 'bijkneden' met een beetje wax.
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? 5 keer per jaar.
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee.

    Enne als tip: ga eens naar een mannelijke kapper, nee geen herenkapper, maar een hippe mannelijke kapper. Die durven vaak meer en knippen vaak net iets anders/beter/letten meer op wat bij je gezicht past, zijn meer geïnteresseerd. Dit is mijn ervaring, maar heb ik ook al vaak van vriendinnen gehoord. Misschien iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. . Hoe ziet jouw kapsel er uit? Lang, golven,laages
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Ja, tevreden.
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? Twee jaar geleden
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?
    kort zou ik niet willen.
    5. Kleur je het (zelf)? Met Henna maak ik het iets roder, iets meer gloed.
    6. Permanentje of watergolf? Heb ik niet nodig
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Nee, tien minuten, wat natmaken en schuimspul erin om de slag wat meer aan te zetten
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? Om de twee maanden.
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Eh...ik geloof het niet. Maar wel leuk, al die vragen zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Roelien: dank voor de tip! Het proberen waard... hoewel ik geen idee heb waar ik er eentje kan vinden! Zoekzoekzoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 1. Ik ben nepblond, tis nu bijna op de schouders.
    2. Ik ben nooit tevreden met mijn eigen haar. Zou graag zo'n haar als Ibendebiben of Nicolekebolleke willen hebben. Die hebben het altijd perfect zitten.
    3. Na de bevalling ging ik van half lang naar kort. Zoals zoveel moekes. Note to self: volgende keer langer nadenken. Hoewel het me leuk staat, heb ik altijd spijt achteraf..
    4. Zo'n megakort en donkerrode coupe. Dat zie je soms bij boze vrouwen die 40 worden. Zo jammer..?
    5. Soms wel, soms niet. Ligt er aan of ik me ineens bedenk dat de kapper me oplicht om zo duur m'n haar te verven. Vandaag dus wel zelf verf gekocht haha
    6. Ik doe er ALLES aan om m'n haar stijl te krijgen dus nee!
    7. Minuutje of vijf: stijltang d'r in en kapotstrijken dat haar ;-)
    8. Iedere zes weken, heerlijk!
    9. Ik ga woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit? Even over mijn schouders hangend donkerbruin krullend haar, in laagjes.
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Ik ben redelijk tevreden, zou niet weten wat ik anders wil...
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? 14 jaar terug was het heel erg kort. 20 jaar terug was het wit en een jaar of 5 terug fel oranje :-)
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden? Dat hele korte ga ik nooit meer doen.
    5. Kleur je het (zelf)? Extremen doe ik bij de kapper en anders doe ik het zelf.
    6. Permanentje of watergolf? Tegenwoordig krul van mezelf geen permanentje meer nodig.
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Nee even de borstel erdoor heen evt met een beetje water.
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? Als het begint te pluizen, 2 keer per jaar ofzoo.
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee ik ben net geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Joeltje: punt 4, haha. Weet precies wat je bedoelt! Man dreigt met scheiding (al zijn we niet getrouwd) als ik het zou overwegen. Doe ik overigens niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 1. Halflang, tot op mijn schouders, blond
    2. Zou wel iets anders willen, misschien weer eens iets met krullen, nu doe ik mijn haar met de stijltang...
    3. 3 jaar geleden, het was lang, en heb er toen radicaal de schaar in laten zetten en een echt kapsel laten aanmeten, ipv dat het alleen maar hing...
    4. Zwart en gemilimeterd haar
    5. Ik laat het doen door de (thuis)kapper
    6. Nee, heb van mezelf krullen, maar momenteel een kapsel met stijltang.
    7. Na het wassen, fohnen, stijltang en beetje lak. klaar!
    8. Verschilt heel erg, ik ga meestal als ik er echt helemaal klaar mee ben, terwijl ik me elke keer na een knip en verfbeurt voorneem om weer heel snel een afspraak te maken. Ik zou vaker moeten!
    9. Het is nu alweer een hele poos geleden dat ik ben geweest, een maand of 2,5 denk ik... ik laat het nog ff groeien en dan maak ik over een paar weken weer een afspraak voor een nieuwe look.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb het onlangs van halflang heel kort laten knippen. Ben 'goudblond' van mezelf, maar twijfel nog over een flinke blondeerbeurt. dat doe ik dan zelf. maar krijg altijd zo'n jeuk op mijn hoofd van ammonia. tijd om te fohnen heb ik niet, dus wassen, laten drogen en dan (idioot dure) klei-rommel erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit?
    halflang donker haar met een lok

    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan?
    ik wil mijn lok langer en misschien toch mijn haar weer een paar cm langer

    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd?
    heb laatst 30 cm van mijn haar af laten knippen (slik)

    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?
    voorkant lang en achterkant kort...brrr

    5. Kleur je het (zelf)?
    ja

    6. Permanentje of watergolf?
    heb vroeger wel eens een permanetje gehad, toen was dat nog in

    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan?
    soms zit het zomaar goed en soms zit het voor geen meter en wat ik dan ook doe, die dag lukt het ook echt niet meer

    8. Hoe vaak ga je naar de kapper?
    te weinig , ik zou wel vaker willen maar het is er zo duur!

    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen?
    nee voorlopig even niet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben blond, nog nooit geverfd geweest en mijn haar in langrechts korter dan langs links. Het heeft lang geduurd eer ik voor schuin durfde gaan en de eerste kapster deed het niet zo mooi, nu is het beter.
    Ik heb er echt geen werk mee, maar als ik eens uitga ofzo, kan ik het met weinig moeite wel een beetje stijlen en ziet het er wat sjieker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh ik hou van zo'n vragenlijstjes dus bij deze :

    Hoe ziet jouw kapsel er uit?

    halflang licht krullend


    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan?

    tevreden al mocht het wat dikker zijn

    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd?

    toch wel een jaar of 8 geleden, toen liet ik het kort knippen maar ik stond er absoluut niet goed mee

    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?

    Haar met twee kleuren, of blond haar waarbij je de uitgroei heel erg goed ziet.

    5. Kleur je het (zelf)? nee kleur het nooit tenzij eens met een henna behandeling

    6. Permanentje of watergolf? geen van beide

    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan?

    nee gewoon wassen en aan de lucht laten drogen
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper?

    Als ik er eens tijd of zin in heb, zo'n twee keer per jaar.

    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit? Donkerrood, lang in lagen tot mijn schouderbladen met een pony.

    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? Zou wel ultrakort willen, maar dat staat helaas niet.

    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? 16 oktober 2007, 3 dagen voor mijn bevalling... van knalblond naar knalrood.

    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden? Uhm... kan eigenlijk niets verzinnen.

    5. Kleur je het (zelf)? Nee, altijd bij de kapper.

    6. Permanentje of watergolf? Geen van beide, maar als ik dan tóch moest kiezen watergolf (permanentje blijft zo vreselijk lang zitten)

    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan? Nee,doe er eigenlijk niks aan. Vaak niet eens een borstel doorheen.

    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? iedere 6 a 7 weken. Maak de volgende afspraak bij het afrekenen.

    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? Nee, die afspraak staat al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb een heel dun, fijn, kort, peperzoutgrijs kleurig bosje haar. Niet veel mee te beginnen. Uitdunnen is uit den boze, dan heb ik helemaal niets meer ;-)! Ik ben al lang blij dat ik nog haar heb!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe ziet jouw kapsel er uit? heel kort
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan? ik wil iedere keer wat anders, maar kom altijd met hetzelfde thuis
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd? drie jaar geleden van halflang blond naar kort donker.
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?kaal
    5. Kleur je het (zelf)? ja
    6. Permanentje of watergolf? geen van beide
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Wat doe je dan?tien minuten, wassen fohnen
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper? 1 x per 6 weken
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen? ben net geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat vragenlijstje doet me denken aan mijn lagere school tijd. Met wie ga je trouwen? Met welke auto wil je rijden? Hoeveel kindjes wil je? Jongens of meisjes? hahahahaha. Dat was héél serieus.

    Mijn haar is gewoon kort en zwart (geverfd want ik ben grijs al)en soms heb ik een bad hair day. Ik kam mijn haar NOOIT.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 1. Hoe ziet jouw kapsel er uit?
    Halflang stijl kastanjebruin (met een enkel grijs haartje) in lagen geknipt.
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan?
    Iets minder steil zal makkelijk zijn maar daarmee heb ik niet meer echt moeite. (wel gehad)
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd?
    9 jaar geleden een heel stuk van de lengte af.
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?
    stekeltjes
    5. Kleur je het (zelf)? Nee, ik ben tevreden met mijn haarkleur.
    6. Permanentje of watergolf? Neeeeeee
    7. Heb je 's ochtends veel tijd nodig om het "in model" te krijgen? Nee
    Wat doe je dan?
    Ik was mijn haar dagelijks en laat het aan de lucht drogen.
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper?
    1 x per 2 maanden
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen?
    Nee, helemaal niet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 1. Hoe ziet je kapsel er uit?
    Lang (tot ongeveer 10 cm onder mijn schouderbladen) blond haar (niet meer zo heel erg blond als vroeger...), in lange lagen geknipt. Het is een beetje springerig, met een lange pony die vaak langs de zijkant van mijn gezicht hangt tot aan de onderkant van mijn oren.
    2. Ben je er tevreden mee of moet het anders? Hoe dan?
    Ik denk dat dit het is, makkelijk, ik doe er werkelijk niets aan en het hangt gewoon naar beneden. Soms een staartje of knotje of iets wat uitkomt maar kost nooit meer tijd dan drie minuten - meer tijd gun ik mezelf niet. Ik droom wel eens van lang dik krullend haar maar dat is heel duur om te laten aanmeten... hahaha
    3. Wat is de laatste keer dat je radicaal van kleur/model bent veranderd?
    Jááááááren geleden, verven doe ik nooit, heb ik ook nog nooit gedaan - 1x toen ik erg jong was verfde ik één pluk met hennep oranje/rood. In mijn jonge jaren heb ik wel alle kapsels gehad die voorhanden waren...
    4. Wat voor soort coupe vind jij echt heel erg lelijk en zal je nooit mee gezien willen worden?
    Vroeger heb ik wel eens zo'n lange lok gehad met aan de achterkant opgeschoren - dat zou ik nóóóóóít meer doen.
    5. Kleur je het (zelf)?
    Nee, ik heb mijn haar nog nooit gekleurd, ook nooit laten doen, ik heb van mezelf twee kleuren haar, een soort blondere plukken op de bovenkant (en nu heeft lente dat ook weer...).
    6. Permanentje of watergolf?
    Neeeeeheeeeee, vroeger wel een permanent gehad.
    7. Heb jij 's morgens veel tijd nodig om het in model te krijgen?
    Nee hoor, even met de handen erdoor, ik kam het ook nooit - alleen na het wassen. Ik was mijn haar om de dag, dan kam ik het and that's it...
    8. Hoe vaak ga je naar de kapper?
    Geen idee - misschien twee keer per jaar.
    9. Heb ik je aangestoken en wil je nu ook wat aan je haar (laten) doen?
    Nee hoor, het zit nog aardig. Alleen als het echt niet meer wil ga ik naar de kapper...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?