dinsdag 9 februari 2010

Lachuh

Mijn bijna zeven jarige zoon heeft het fenomeen "mop" ontdekt. Dus weet je wat wij al twee dagen lang elke dag zo'n keer of 30 horen?

Wat is het verschil tussen een soldaat en een wc-papiertje? Een soldaat neemt afscheid en een wc-papiertje neemt schijt af.

Giechel giechel giechel. Humor voor zeven-jarigen. Bijna net zo leuk als "het is grijs en het hangt in de boom" (Een trosje bejaarden)

Zoon blijft het grappig vinden. Vooral als hij ze zelf vertelt. En het is als ouder in ieder geval iets beter vol te houden dan het andere zinnetje dat we op schooldagen veel te vaak horen: "ik vind het STOM".


13 opmerkingen:

  1. geweldig; flauwe kindermopjeshumor!! Ik kan er óók geen genoeg van krijgen (en ik ben dan óók de enige die het heueuel errug grappig vind)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha ja lachuh die mopjes ;-) En je blijft ze horen tot ze je neus uit komen hihihi. Wij zitten nu in de periode van de ranzige pubermoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha...en straks krijg je de moppen die hij zelf niet snapt maar waarvan hij wel snapt dat er wat aan de hand is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is geel en het doet zeer als het in je oog komt, rarara wat is dat?



    Een sneltrein.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige ontwikkeling, het besef dat woorden een andere betekenis kunnen hebben, namelijk niet wat je verwacht en dus grappig! Ik hoop dat hij met nog veel meer moppen (al of niet met baard) thuiskomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tis geel, geen sneltrein, en je kunt t achter je auto hangen, rara wat is dat?





    Een banaanhangwagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaa. Dat hadden we hier ook. "Met welke hand poets jij je bips na het poepen?" "Met rechts" "Wat ben jij een viezerik, ik doe dat met toiletpapier"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, heerlijk, kinderen die zelf grapjes gaan maken!
    Lijkt me een fijne afwisseling na 'wil ik niehieeeet' of 'nee. Nee. NEE.'. Doe mij ook zo'n grapjas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het allerleukste van die grapjes vind ik toch wel om te zien hoeveel lol ze er zelf aan beleven. En maar giechelen en grinniken en wij het spelletje meespelen...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi he die grapjes. Ze vinden het ook zo ontzettend spannend om te vertellen dat ze bijna niet meer uit hun woorden komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is groen en ski-t van de berg.



    Een skiwi!
    Hihahilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!