donderdag 18 februari 2010

Kijk eens wat ik heb gekregen!!

Kijk nou eens wat de postbode mij heeft gebracht?Alleen maar omdat ik meedoe met Cisca';s supercadeautjesketting.

In een mooie verpakking, aardig briefje erbij. Van Tamara. Nou ken ik Tamara helemaal niet, ze heeft ook geen blog voor zover ik weet, maar nu weet ik dus in ieder geval wél dat ze mooie dingen kan maken. En een goede smaak heeft wat betreft tijdschriften.



Tamara, ik weet niet of je meeleest, maar dank je wel voor dit lieve kippetje, ik zoek een mooie plek voor haar. De Flow, daar ga ik zometeen als beeb op bed ligt aan beginnen.

En Cisca, dank voor dit superleuke initiatief. Eigenlijk is het nog veel leuker dan ik dacht, cadeautjes uitzoeken en cadeautjes krijgen van mensen die je niet of een beetje kent... (Nogeenkeernogeenkeer! roept de TinkyWinky)

16 opmerkingen:

  1. Leuk hè, zo'n verrassing in je brievenbus. Ik brul met TW en jou mee: nog een keer, nog een keer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat fijn dat de kip heelhuids is aangekomen...maakte me er toch wel een beetje zorgen om... Vandaar dat ik er met koeienletters BREEKBAAR op had gezet, niet dat postbodes daar nou naar zullen kijken hoor, maar het gaf me een goed gevoel.
    Ik vond het erg leuk om voor je te maken en te kopen. Veel plezier, en wie weet tot een andere supercadeautjesactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kip is leuk! Eh, kannie open, kan er wat in, of is het gewoon een kip die zit, zeg maar?
    Jee, wat een stomme vraag. Leuk initiatief, vind ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Roelien: het is een hele dikke kip die zit. Te broeden waarschijnlijk, op een goed idee...

    @Tamara: ha, je leest mee! Nogmaals dank dan. Waar kunnen de lezers deze kip bestellen als ze er ook een willen??? (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Altijd heerlijk om iets te krijgen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So hey, die Tamara die is creatief! Wat leuk!

    Ik zit nog steeds iedere dag jankend achter de brievenbus. Ik krijg nl. het pakketje van Cisca herself.. en de vorige keer dat ze me iets stuurde (m'n verjaardag) kwam het niet aan. Dus ik vrees het ergste. Maar, ook het kopen voor 'n ander was leuk. Ik mocht Geartsje verrassen en dat blijft leuk, een ander blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb begin deze week ook m'n cadeautje gekregen. Ik moet er nog een logje over bakken. Leuk dat kippetje en de flow is echt superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ongelooflijk schatje!! Die zou bij mij echt een ereplaats krijgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Mammalien, wat leuk dat je gereageerd hebt op mijn site! Leuke logjes schrijf je, ik kom vaker bij je buurten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhh verrassingspost is altijd zó leuk! Lekker van genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn cadeautje voor Knofje is in Mexico gekocht! Als we thuis zijn, wordt het opgestuurd, dus nog even geduld Knofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is die kip zelfgemaakt????? Wauw, wat knap!
    Dankzij Cisca wordt het weer leuk om post te krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Prutsen: heeeee, welkom back op mijn blog (-; Mooi he, zo'n kip. Hij staat braaf op mijn tafel heeel beschuldigend naar me te kijken dat ik mijn creatieve spier niet wat verder probeer te trainen... (maar daar heb jij ws geen last van, jij maakt ook hele mooie dingen toch?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kip!
    Je blog doet me er aan herinneren dat ik nog een cadeautje moet opsturen...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Sneeuwmama

Hard denkend over een nieuwe blognaam, nieuwe blog, kwam ik er achter dat ik deze nog niet op kan geven. Het Mammalienen is gewoon nog zo...