maandag 1 februari 2010

Groene glibbers

Ik ben brak. Zeer brak. Keel doet al dagen vreemd, ik zong gisteren nog beroerder dan anders met de cd-tjes mee, en vandaag heb ik er helemaal geen behoefte aan, aan zingen, of aan praten. Verder zit mijn hoofd vol, en valt er regelmatig een stuk vies groen slijm uit. Meestal uit mijn neus.

En, achossie, arme Quintijn heeft het ook. Hij lijkt meer op een zeehond dan ooit, nu ook met bijbehorend geluid. Wil niet drinken, wel veel slapen. En ook hij laat een spoor van dikke fel groene glibbers achter waar hij kruipt. En dan heb ik niet over de grote partijen dunne poep, want dat is meer mostergroen en blijft bovendien fijn in zijn luier hangen.

Ik hoop dat papa hem goed verzorgt vandaag want ik meld me bij af. Ik ga mijn bed weer in, hoop dat ik beter slaap dan afgelopen nacht. Au-revoir!

16 opmerkingen:

  1. Als papa dan tóch bezig is met de kleine kan hij voor mama misschien wel zo'n heeerlijk glaasje oranje spul persen...? Take it squeezy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frisse boel bij jou thuis haha! Beterschap voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je man op de juiste tijd op de juiste plek kan zijn! Niets zo vervelend als je in je bed wilt kruipen, maar je moet mama spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat zielig. Hopelijk verzorgt papa jullie goed. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker slapen en beter worden en je laten vertroetelen door je man. Heerlijk inderdaad dat het überhaupt kàn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fris die titel van jou.....jakkes. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beterschap joh. Wat kun je je dan rot voelen.

    Aritha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, ook al aan de kwakkel. Beterschap! Laat je maar goed verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De virussen blijven maar aanwaaien, hoop voor je dat je heerlijk slaapt en dat jullie 2 weer snel beter zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ennnnn bedankt voor het beeld van vallend vies groen slijm dat niet van mijn netvlies wil... :-).

    Beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Linda: haha, doel bereikt. Meelijden zullen jullie! (-;

    En vandaag was het oaoadag, dus morgen "moet" ik gewoon beter zijn. Of in ieder geval net doen alsof.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oaoadag = papadag (toetsenbord is ook niet meer wat het geweest is)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaaha, nou, dat meelijden is gelukt dus...

    En ik maar denken wat onder-andere-onder-andere-dag nou zou kunnen zijn. Hahahaa.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!