woensdag 24 februari 2010

Doe mee met Sabine &(E)co

Vandaag was HET kinderfeestje... leuk, vonden ze alle 8, maar mama heeft dus even geen puf/tekst/hersenactiviteit meer. (En geen geld, want behalve entree konden wij twee parkeerbonnen a 60 euro afrekenen omdat wij zo onnozel waren geweest het feestje in het overdekte kinderparadijs te geven - op een regenachtige dag in de voorjaarsvakantie...)

Gelukkig heeft Sabine me gered en hoefde ik er niet perse een Woordeloze Woensdag met foto-uit-het-archief van te maken:

Sabine, tegenwoordig met de mooie naam Sabine&(e)co, had een geweldig idee las ik gisteren:
http://sabinedewaele.blogspot.com/2010/02/maken-voor-moeders.html

Wie heeft er nog spulletjes over, wie wil graag zelf iets maken en vooral moeders van jonge kinderen die het niet zo breed hebben helpen? Kijk even bij Sabine wat de bedoeling is.

4 opmerkingen:

  1. he mammalien, dank voor je link, heel lief van je!

    Hopelijk brengt de avond voldoende rust, zal wel hevig geweest zijn met zoveel kindjes in het "paradijs"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanavond even lekker met de beentjes omhoog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kinderfeestjes zijn zó leuk, maar altijd ook weer fijn als ze achter de rug zijn ;-)

    Goed van je om de link naar Sabine te plaatsen. Ik had gisteren al over het initiatief gelezen, maar heb mij nu ook daadwerkelijk opgegeven..dankzij de reminder

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?