vrijdag 5 februari 2010

Beautiful Blogger Award


En bedankt Hanneke "What's on my mind" voor de Beautiful Blogger Award! Leuk dat jij denkt dat ik maar liefst zeven (7!) interessante facts over mezelf kan vertellen... dat doet mijn ego weer goed. Ik ga mijn best doen:

1. Ik ben een poezenmens.
2. Ik ben erg slecht in nee zeggen.
3. Ik heb weer eens geen idee wat te stemmen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen.
4. Ik ben mijn hele jeugd bang geweest voor dokters en tandartsen. Pas sinds een jaar of 15 doet het me niet zoveel meer en vind ik het vooral interessant.
5. Ik zou nog wel een stuk of drie baby's willen. Van die lekker ruikende, verse kleine knuffelbare minimensjes die je om de zoveel tijd nodig hebben voor een fles of een luier of gewoon een knuffel. En ik stook mijn kindertjes nu al op dat ze vooral hun kroost naar deze oma moeten sturen als ze oppas nodig hebben.
6. Als ik een nieuwe vloer uit mocht zoeken in de huiskamer zou het een visgraatparket worden.
7. Ik gun mezelf eens in de zoveel tijd de luxe van een massage, vaak (maar niet altijd) in combinatie met de sauna. Heerlijk is dat, een uurtje lekker flink mijn spieren laten kneden terwijl ik wegdroom bij een zacht muziekje.

En dan de 7 bloggers waar ik deze mooie Award aan door wil geven:

Wondelgijn, Roelien (Beukenootjes), Purperpol, MaMarije, Repel, Femke (de 3 musketiers), Jos (het bewijs)

8 opmerkingen:

  1. oh dear! ben ik zomaar ineens genomineerd.....wat zeg ik: ge-awardeeerd!
    ik voel me ereerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon doen joh, die baby's.
    zo'n massage lijkt me ook wel wat mmmm.
    en dat suet lijkt me een goed idee, moet je wel even je auto bij mij in de douche parkeren, want daar zing ik toch echt het best.
    doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjee ik ben er helemaal stil van...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga 'um morgen of maandg neerzetten....ik vind het moeilijker dan ik dacht om 7 dingen te verzinnen (die jullie nog niet weten).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, feitje zeven. Waarom doe ik dat mezelf niet 'aan'?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dat is leuk! Dank je wel, ik zal eens even nadenken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Mammalien, voor de prijs die je mij uitreikte, ik voel me vereerd, al voelde ik me dat al door je trouwe bezoekjes natuurlijk. Ik zit er alleen ook een beetje mee in mijn maag want eigenlijk doe ik nooit mee aan stokjes en kettingbrieven en dat soort dingen, maar dat komt dan weer zo onvriendelijk over. En dat is ook niet de bedoeling.
    Daarmee heb ik dan wel weer alvast één ding (1) over mezelf verteld, van de zeven. Ik doe het dan dus maar zo. Verder nog:
    (2) De winter is niet mijn favoriet seizoen, hoe hard het ook sneeuwt of vriest.
    (3) En februari is het ergst van allemaal.
    (4) Ik durf al de hele dag de radio niet aan te zetten uit angst dat dat afschuwelijke Shalalalalie wordt gedraaid.
    (5) En toch zit dat domme wijsje hinderlijk in mijn hoofd.
    (6) Ik ben helaas alweer twee kilo verder van mijn streefgewicht verwijderd dan die ene kilo die het al weken was.
    (7) Mijn streefgewicht is 74.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Shame on me... k Kom ik er vandaag pas achter dat ik een Award van je heb gekregen! Tnx!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?