vrijdag 1 januari 2010

Zwijmelen...





8 opmerkingen:

  1. Aaah wat een heerlijke foto! :-)
    (Die 3 hier rechts trouwens ook wat een plaatjes zeg, de 2e is net een klein modelletje :-)!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hier ga ik inderdaad wel van zwijmelen ja... *zwijmel*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sandra: haha, dat zal haar deugd doen! Ik probeerde nog een foto te vinden waar ze NIET op poseert, maar die heb ik niet (-:

    @Cisca: lief he. Maar nog even geduld... zometeen heb jij ook weer zo'n lekkere hapklare brok (die nog niet weg kan lopen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, dat koppie en die stralende oogjes. Prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij zijn die foto's zo, dat ze weerspiegelen hoe jullie kids in werkelijkheid ook zijn... Mooi!

    En wat een frisse layout (is een ander woord voor, weet ik even niet) heb je! Ziet er heel goed en aantrekkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOH MY GOD, die pakt nu al alle dames i!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ***smelt***

    Wat een lekker 'krulmondje' heeft hij....de ondeugd...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?