woensdag 13 januari 2010

Woordeloze woensdag - maar lezen mag gelukkig nog wel!


9 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit. Ik zet hem op mijn lijstje voor als ik de trilogie van Stieg larsson uit heb. Maar dat duurt ws nog wel even ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het wat, dit boek?
    Ik begrijp dat je vandaag dus de hele dag niets zegt en alleen maar leest. Goh, cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hm, ik doe er (nog) niet aan mee, aan die woordeloze woensdag... laten we zeggen: half...want ik vertoef even in andere oorden (in mijn hoofd dan toch!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh, hier ook al waardeloze eh woordeloze woensdag?
    Is het een goed boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, goed boek. Aanrader!

    @Roelien: tja, zwaktebod. Had geen tijd en geen inspiratie...

    @Toaske: goed plan, lezen ipv praten. Helaas, werkt niet met kindertjes erbij.

    @Tricky: waar ben je dan?

    @huize Steen: ik kwam er niet door, door Stieg! Heb hem opzij gelegd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga eens even de achterflap van je boek van wat dichterbij bekijken, veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-kleine-miezerige-god/1001004006207859/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020085925bnr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel leesplezier! (Ik ga er dan toch ook stiekem naar op zoek hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boek is uit. Niet echt om heel vrolijk van te worden, maar wel heel goed geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...