maandag 4 januari 2010

Spelling

Mamma, schrijf je "ik heb 'm" met één of met twee p's?

13 opmerkingen:

  1. Het kwartje moest even vallen ;-) LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die kinderen....wat heb je gezegd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha. Nou, dat is toevallig wel een heel belangrijke vraag...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitspraak. daar kun je nou echt van genieten hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest even twee keer lezen, maar ik heppum. Helemaal happy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dankje roelien, nu hep ik 'm ook :-)
    Het heeft wel even geduurd... ik had 'm niet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar word je toh helemaal heppie van ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lie-hief! maar ik vind de vraag eigenlijk nog heel slim ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?