zaterdag 2 januari 2010

Nog twee nachtjes slapen!!

Hoe komt dat toch, dat zoveel moeders aan het einde van de vakantie veranderen in geestelijke wrakken die het liefst de hele familie op de trein richting verweggistan willen zetten? Ik ook hoor. Ben dol op de schatjes, maar na twee weken wordt het huis wat te klein. De twee oudsten stuiteren gezamelijk van de muren naar het plafond en weer terug, onderweg elkaar “per ongeluk” een paar rake meppen verkopend. Energie over en slaap tekort. Of zou het een overdosis ongezond vakantievoer zijn?

Gelukkig mogen Janick en Roos zich maandag weer op school bij hun meesters en juffen melden (zouden die er ook zo naar uitkijken?!) en is onechtgenoot ook weer onmisbaar bij diverse besprekingen, presentaties en tegen-elkaar-aanhoud-sessies.

Heerlijk. Ik denk dat Quintijntje en ik het wel gaan redden maandag samen, helemaal alleen in huis!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer superjammer dat de vakantie weer bijna voorbij is. Van mij mag het wel wat langer duren ;-) Sop en opruim technisch is het wel weer lekker met alles thuis kom ik eigenlijk nergens aan toe (hoewel ik dat nou ook niet zo heel erg vind hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het ritme vandaag alweer ingezet met de sportactiviteiten. Hockeytoernooi vandaag en morgen, voetbalclinic vanmorgen met heren 1 (spannend!) en schaatswedstrijden vanavond. Ook de kids zijn gebaat met een ritme en programma merk ik.

    Fijne maandag alvast met de kleinste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm nee k vind het ook gewoon heerlijk dat je eens een paar weekjes niet hoef te haasten en jagen, en gewoon alle dagen lekker kunt doen relaxed waar je zelf zin in hebt met de kids...Ik vind het gewoon ook gezellig zo met zn allen thuis.Toevallig gisteren met zn allen even het hele huis doorgewerkt terwijl de mini's sliepen. maar ach dan maarw at rommeliger dna normaal ;-) ikkan er goed mee/in leven...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier gaat alles nog goed. maar met 1 dochter van bijna veertien, die tot de middag ligt te knorren is dat ook niet zo'n probleem.
    ik heb wel weer zij in de gewone routine.
    succes met de laatste daagjes!
    je bent vast de enige niet en inderdaad: arme juffen en meesters, maar zij worden er voor betaald :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maandag gaat die kleine van mij voor het eerst naar school.
    En dat vind ik nou juist zo druk. Brengen, koek mee of fruit (waar is het boekje waar het in staat) / overblijven of broodje thuis met papa / halen of BSO...
    Het ritme moet er nog effe in gaan komen zeg maar.

    Maar goed, dat is er ook maar 1 (kindje).

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!