zondag 24 januari 2010

Mijn man en het huishouden

En zet je geluid aan!!!!

14 opmerkingen:

  1. Oh, en aangezien mijn vent nu aan het werk is ben ik maar begonnen met de vriezer. Wil je je man even bedanken van mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij doet zijn best. Gauw een compliment, dan doet hij het nog een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat ie de vriezer uitmest? Je hebt hem ondertussen toch wel bemoedigd hè, anders was dit een kwestie van 'eens maar nooit meer.'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kon niet horen wat hij zei, maar het zag er actief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doe mij zo'n vent!
    die van mij heeft zojuist weer een flesje bier in de SCHONE vriezer laten ontploffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangezien ik nog steeds niks kan horen, moet ik even wachten op de ondertiteling, maar aan de reacties hierboven te zien, is hij serieus aan het schoonmaken! Doe je je schoonmaakster nou weg?

    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor doven en slechthorenden even de ondertiteling: "zelfs de vriezer schoonmaken doe ik met mes en veurk" (op bijzonder geaffecteerde toon)

    Hij zat namelijk als een dolle met een mes in het ijs (en hopelijk niet in de vrieselementen) te hakken.

    Ws vanwege al dat hakken en zagen is vriezerontdooien bij ons een geliefd papa-taakje, eens in de zoveel tijd.

    En de vuilniszakken, euh... die laat hij meestal gewoon staan. Voor mij ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij doet alleszins iets (al heb ik zelf geen klagen: mijn man heeft een kuisfobie)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, iedereen zijn hobby zullen we maar zeggen. En nu ik ook geluid heb is het inderdaad erg komisch. Ik ben voor méér van deze filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, wel voorzichtig doen ja! en nu besef ik me weer dat ik die klus ook nog te doen heb......... hmmmm, dat had ik aardig verdrongen, je wordt bedankt! :);)
    nee, ik wil geengeengeen sneeuw meer! (je poll) ik ben het zat die kou en sneeuw, jaaaaa, ik wil lente.:)en thanks voor je compliment!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?