zaterdag 16 januari 2010

Levensbehoefte

Als ik niet net besloten had geen geld meer uit te geven, als ik niet nog genoeg schoenen in de kast had staan, als ik niet als goed voornemen had te gaan consuminderen (haha, lach ik mezelf uit, no way dat dat lukt), als ik gewoon weer eens tijd had om alleen/zonder kinderen naar de stad te gaan om uitgebreid te kunnen passen, als als als... dan had ik dit paar schoentjes allang gekocht. Schatjes, toch? (In het grijs of blauw graag, schat, maat 40. Met een bijpassend rokje of jurkje.)


19 opmerkingen:

  1. En is ie al weg om ze te halen???
    Ik vind ze ook mooi!

    Goed weekend, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze zijn leuk !! Loopt alleen vast niet zo lekker achter de kinderwagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave schoenen! Super... Heel mooi, ik krijg er helemaal lente-gevoel van, rokje erbij, wauwie!
    Enne, schoenen kun je nooit teveel hebben ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaren 70 schoenen?
    Ik zou er ooit op kunnen lopen met mijn zwikvoeten maar ik vind ze heel sjiek hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. breek mijn enkels al bij het idee maar ze zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "as is verbrandde turf" zei mijn moeder altijd, gewoon doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mag van mij zondigen....ze zijn helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Roelien: helaas, man is nogal oostindisch analfabeet

    @Toaske: oke, dat kan!

    @Huize Steen: owja, die kinderwagen ja. Ik dacht meer aan ritjes met de auto en dan lekker op een terrasje of desnoods achter mijn bureau op het werk!

    @de rest: fijn, dank jullie, ik ga ze kopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar moet je wel hele slanke benen voor hebben hè, met zo;n bandje. Maar vergeef me mijn gezeik. En die sleehak, daar breek je je enkels op. Maar toch. Zoals Frans zegt: ik zeg, DOEN!

    Off topic: 40 is het nieuwe 30 hoorde ik.

    En thanx 4 your support

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Internet gewoon bestellen dat is zo gebeurd doe ik ook altijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik zeg ook gewoon bestellen!
    I love sleehakken, alleen dat bandje rond de enkel... Daar moet je wel minstens 1.80 voor zijn. Of zoiets. En dat is dus way langer dan ik ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel schattig!
    mss es de truc met de droopy-oogjes proberen...?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon kopen en daarna echt consuminderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke schoen, maar volgens mij krijg je er wel heel korte beentjes van door het enkelriempje! In ieder geval, krijg ik daar hele korte beentjes van....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, magische enkelriempjes die zich een weg naar boven vreten en je benen steeds korter maken?! Ik zie het even helemaal voor me (en dan is de fles wijn die vanavond open gaat nu toch echt nog dicht...)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?