vrijdag 1 januari 2010

Grote schoonmaak

Zo. Nieuwjaarsdag. Altijd lekker om de gezelligheid weer op te ruimen.

Minizoon sliep braaf tot kwart voor acht uit, dus het viel me mee om op te staan. Na de eerste fles en wat spelen kwamen onechtgenoot en dochter beneden, tegen negen uur. Oudste sliep zowaar uit tot kwart over negen. Tussendoor nog even op internet wat schaatsen gekocht (hebben jullie de weersverwachtingen gezien?!) en toen de jongste er weer in ging hebben we gezamelijk de kerstboom vermoord. Heerlijk, wat een ruimte in huis. Nou zoek ik nog iemand die de laatste paar oliebollen wil hebben. Ik wil namelijk ook wat ruimte in mijn spijkerbroek.

7 opmerkingen:

  1. Ik heb mezelf om 10 uur uit bed gesleurd en wacht nu op wat het jaar me brengen zal.
    Nee, ik hoef geen oliebollen meer of het is zo dat mijn weegschaal me bedondert...
    En oh ja, de kerstboom, ik heb nog geen zin om hem weg te halen, ik denk na het weekend ofzo...
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerstboom ruimen ja goed idee !! Ga ik zo ook maar eens doen. Leuke nieuwe look !! En een super 2010 toegewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel goed 2010 gewenst (mooie achtergrond!, zie dat jij ook zin hebt in de frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb van de week de boom al opgevouwen en terug in de doos gepropt omdat de katten hem te leuk vonden!
    En, ik ruimte over: gisteravond gewerkt en geen oliebol naar binnen geschoven. (vanmorgen wel 2...) Jongste komt nu overigens pas uit bed schuiven, kijk da's nog eens uitslapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zozo, dat is nog eens een actief begin van '10! Hier is er ook eerst goed uitgeslapen en nu ga ik ook maar eens actief doen en schoonmaken. Ohja, enne die laatste 2 oliebollen opeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuur die oliebollen maar door naar mij hoor, ik wacht nog wel even met die ruimte in mijn jeans!

    Gisteren voor het eerst in 4 jaar in Zweden eigengebakken hollandse oliebollen gehad, heb echt ouderwets lopen bunkeren hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kerstboom eruit heerlijk opgeruimd vanmiddag, hier hetzelfde. Ook ik had trouwens wel wat minder oliebollen mogen eten...ahum. En oh leuke nieuwe frisse blog (bedankt voor de link van de site, ik zocht een goede site, zelf maken is een ramp bij mij...denk ik...)!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Sneeuwmama

Hard denkend over een nieuwe blognaam, nieuwe blog, kwam ik er achter dat ik deze nog niet op kan geven. Het Mammalienen is gewoon nog zo...