woensdag 27 januari 2010

Even de agenda's naast elkaar




18 opmerkingen:

  1. Hahaha ... ziet er ouderwets papier in het hoesje?
    Ik ben heel erg van het digitale. Bloggen / e-mail / Iphone. Maar aan een digitale agenda kan ik nog steeds niet wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Linda: natuurlijk, papier! Met echte krokodil aan de buitenkant. Nouja, echt leer dan. Daar kan geen digitale agenda tegenop. Deze twee gaan mee tot we 100 zijn, hebben we onszelf beloofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha!

    Hier ook een papieren agenda. Ik moet in één keer mijn hele week kunnen bekijken. Anders word ik zenuwachtig :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook een papieren agenda. Moleskine altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi, zo grappig!!! ben nog niet écht aan bijlezen toe, maar hier wilde ik toch al even op reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinds ik niet meer werk, schrijf ik alles in mobiel op! Echt een leuk plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heul handig, echt waar! Ik hoop alleen dat de touwtjes lang genoeg zijn als jullie allebei naar je eigen werk gaan... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo even wat digitale informatie uitgewisseld? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaaaa, te leuk plaatje!
    En wat een prachtige agenda's zeg! Ik ben ook van het schrijven in een agenda of op kalender. Op mijn werk doe ik het digitaal, maar dan druk ik gewoon de herinneringen aan taken weg en heb ik er nog niks aan. En aan het einde van de dag denk ik dan.... Sjit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben heel saai eindelijk wel een digitale agenda. Het blijkt heeeeel erg makkelijk om die met elkaar in de pas te laten lopen - zit gekoppeld aan het e-mailprogramma. Niet dat je elkaar verder niet spreekt... maar 't is gewoon makkelijk. PDA erop aansluiten (ja, die heb ik nu ook), en het is weer gesynchroniseerd. Jammer jammer dat ik niet elk jaar weer zo'n leuke papieren agenda mag kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha. Ik ben eigenlijk uit principe tegen agenda's, (behalve een digitale op het werk)maar merk wel dat het steeds lastiger wordt, leven zonder agenda... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, elk jaar weer leuk er een aan te schaffen en dan maar lekker (ouderwets) klodderen, doorstrepen etc. Ik heb bijna alle oude ook nog bewaard, een enorme stapel, waarin mijn hele leven tot nu toe zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihihihi, gek op mn laptop maar ik ben ook gek op papier!!!! lekker schrijven, strepen, tekenen.... en het papier wordt zo mooi bobbelig als het beschreven is, ik heb dus ook een papieren agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, top! Ik heb ook nog een papieren agenda. Twee: eentje voor mij en eentje van het gezin.

    Nu moet ik alleen ook nog zo'n snoertje vinden als jij hebt. Handig hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?