zaterdag 19 december 2009

Zwemmen, zwommen, gezwommen



Yes! Yes! Het B diploma is binnen. Janick deed het geweldig en het afzwemfeest beviel hem zo goed dat hij nu weer twijfelt of hij toch maar niet voor C doorgaat. We zien wel hoe hij er van de week over denkt.

Helaas deed onze camera het niet geweldig. Eigenlijk helemaal niet. Er zit namelijk een boosaardige kabouter in die niet wil dat het ding aan gaat. Geen foto's dus. Maar ik geef jullie gewoon wat uit de oude doos, stiekum ook een beetje geinspireerd door het logje van baasbraal.

Rechts mijn oma. Tussenin wat tantes/vriendinnen, en helemaal links mijn moeder ja het was oorlog (of net geweest), maar veel vet is er nooit bijgekomen, en als ik vanmorgen naar Janick keek in zijn zwembroek zit er toch wel iets in de familie... Lief.

14 opmerkingen:

  1. Mooi die oude foto.
    En gefeliciteerd met je zoons behaalde diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een kou om in af te zwemmen: met die natte haren door de kou weer naar huis...

    Wat leuk trouwens dat je zo'n oude foto hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met B.
    en een hele unieke foto, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het B van je zoon!!!
    En leuk hoor, die foto! Ik ben gek op oude foto's en altijd benieuwd naar de mensen er achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, ik sla groen uit... Piet is na anderhalf jaar nog steeds 'walvis' en we verlangen allemaal hevig naar zijn diploma A.

    Van harte gefeliciteerd met het voorlopig einde aan de zwemlessen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wederom Helemaal Toppie en Gefeliciteerd voor Janick en zijn B-diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hieperdepiep!!
    Mooi zo, dat is binnen en wat een ontzettend leuke foto! Bijzonder dat je dat hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera voor de zoon.

    Hier is ons zwemmen voor dit weekend afgelast door het koude weer. Ik zie mezelf met die sneeuw niet rijden naar de zwemclub.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een aller-gezwommerst bericht! Ik zwaai een vlinderslag naar zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat ie zijn B heeft! Lekker gevoel; zou ie er ook beter door kunnen schaatsen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn! gefeliciteerd, en een hele mooie foto.

    Groetjes,

    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met diploma B!!! En wat een mooie en ontroerende foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldig gefeliciteerd lieve jongen oma riet

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!