zondag 27 december 2009

Wat ik nog weten wil

Wat staat er bij jou op één in de top 2000?

23 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euh, een héle grote schrijffout...
    Noa - I don't know

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sting - Message in a bottle (vandaag dan)
    U2 - One (morgen misschien)
    Joe Jackson - Is she really going out with him (overmorgen wellicht)
    ...
    ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooo, Purperpolletje doet er ook meer dan één..:-)

    Eva Cassidy - Fields of gold

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Metallica: Notting Else Matters.

    Vind ik toch altijd zo mooi, vooral in de auto, met subwoofers enzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik schrijf gewoon Notting... ipv Nothing... Tijd om te gaan slapen zeg ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach dames (heren?) moeilijk he... ik kan er zelf ook niet ééntje kiezen hoor, de aller-aller-beste.

    Een hele mooie vind ik ook Pearl Jam, Man of the Hour (uit de film Big Fish)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iets van Moloko, maar ik kom er niet meteen op. Is een lange song: 7 minuten wel dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat vind ik nu eens echt te moeilijk zie!
    zoveel mooie muziek... en zo afhankelijk van mijn stemming hé... alles wat jullie hier al noemen hoor ik graag en nog zoveeeeeel meer! al goed dat het de top 2000 is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op dat soort vragen weet ik dus nooit een antwoord he...
    Ik vind de meeste liedjes wel leuk, maar heb geen echte toppers ofzo. Ik kan zelfs nu niks bedenken..
    *denkt nog eens heeeeeel diep na*. Nee. k weet echt niets. Ik luister gewoon naar wat jullie toppers zijn. En dan zing ik gewoon heel hard mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hetzelfde als bij Roelien!

    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, een oud nummer gekozen door een, ahum, al wat oudere dame. "Old and wise" van Alan Parsons Project. Zowel qua tekst als muziek hakt hij er bij mij nog altijd in.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat is dit nu voor een onmogelijke vraag.
    moet ik kiezen tussen U2, Coldplay of Michael Buble? onmogelijk en dan zijn er nog tientallen andere goede nummers....
    vooruit dan: Viva la vida van coldplay (met een gastoptreden van U2 en Michael Buble ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat er nog meer U2 fans zijn!
    Zijn jullie ook naar het 360 concert geweest?

    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, ik vind het echt een onmogelijke vraag, maar vooruit....ik weet helemaal niet of hij in de top 2000 staat en ik weet de titel niet, maar hij is van the Bangles: Do you feel my heart beating, do you understand? Do you feel the same? enz. enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb 2nrs waarvan ik geen idee heb of die uberhaupt de top 2000 halen, maar die luister ik toch niet, dat scheelt weer haha.
    (luister naar de Top zoveel van Serious Request op 3fm).
    Maar goed, mijn alltime favorite songs zijn:
    -I'll find my way home > Jon & Vangelis
    -Down under > Men at work

    Groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt geen idee. Ben sowieso geen standaard muziek liefhebber... in ieder geval niet zozeer van top2000. Oude jaren 80 liedjes misschien, maar das meer memories.... Of iets van Acda en de Munnik, kan ik meestal wel om grinniken. Verder houd ik van Enya en Clannad enzo... maar das niet echt top2000 materiaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn nummer 1 zou zijn de eenzame fietser van Boudewijn de Groot

    Ed de vries (royalfm)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De bohemian rhapsody, toch? Zoals altijd?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?