dinsdag 8 december 2009

Vloek en Tier

Hoort u hem, mijn man? Op de achtergrond? Dat creatief taalgebruik, zowel binnensmonds als luidkeels, uit het diepst van zijn hart? Hij zit boven, achter mijn pc. Vandaar dat ik even naar beneden ben gevlucht, waar mijn laptop staat. Mijn pc heeft namelijk opnieuw de geest gegeven. Opeens was het pffffff... en het ding ging niet meer aan of uit. En net als de de vorige keer is manlief nu wederom bezig hem tot leven te wekken. Met een of ander ingewikkeld plan waarbij de beschadigde harddisk dit keer helemaal buiten spel komt te staan en mij niet meer lastig zal vallen met geintjes als "ik start gewoon niet meer op".

Dus ik kijk dankbaar, loop heeeeel zachtjes op mijn tenen door het huis en overlaad manlief met complimentjes en kopjes thee met kerstkransjes. Dat werkt het beste.

Ondertussen kan ik dus geen enkele mail ontvangen. Gelukkig kan ik wel gewoon op het internet, op mijn blog. En op andere belangrijke dingen, als Marktplaats. Heb namelijk genoeg troep in huis die me in de weg staat. Iemand nog een leuk roze strandstoeltje-met-parasol van Babyborn? Of een fijne harddisk? Mijn man houd ik nog even. Er komen een hoop vieze woorden uit maar uiteindelijk krijgt hij mij met mijn computerproblemen altijd wel weer uit de shit euh stront euh ontlasting.

9 opmerkingen:

  1. Haha. Hier was het dit weekend ook van dat. Pc zei foert en wou helemaal niets meer. In mijn geval moet mijn goede computervriend dan langskomen. En gelukkig kreeg die hem na een paar uur weer aan de praat en hij wou er niets voor.
    Dat doet me er aan denken dat ik wel nog achter een nieuwe modem moet dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldige smoes van hem! Je doet net of je hele moeilijke dingen aan het doen bent, moppert, vloekt en tiert er wat bij en je wordt verwend met kerstkransjes!! Geniaal.

    Nee, zonder dollen, het is waardeloos als je computer het niet meer doet. En ik hoop dat het goedkomt. Ik zou zeggen, haal -behalve kerstkransjes- nog een overheerlijke banketstaaf (even warm maken in de oven zodat de geur naar boven kringelt), dan heeft je man die pc vast snel weer alive and kicking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk even bij de oordoppen op marktplaats, dan is je probleem gelijk helemaal opgelost.
    succes met je computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh god wat herkenbaar zeg! Wij hebben maar een nieuwe aangeschaft, die doos gevuld met mechanische dingen gaf het elke keer weer op!!!
    En tja mannen kunnen dan best uit hun plaat gaan, tenminste hier wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet niet wie hier in huis het hardst vloekt als de computer het niet doet
    hopelijk heeft je man hem weer kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig zo'n man die alles oplost. Daar neem je het vloeken en tieren graag bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm, die man zou ik wel willen hebben hoor. Die van mij heeft namelijk geen verstand van computers... Zijn kwaliteiten liggen op andere vlakken, om het maar eens zo te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog aan het rennen met thee en kerstkransjes of is de rust weergekeerd ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!