woensdag 9 december 2009

Update

Mijn pctje leeft weer, maar ligt nog wel open voor een nieuwe en hopelijk laatste operatie vanavond. Intussen heb ik wel fijn mijn mail kunnen lezen en (minder fijn) opnieuw wat programmaatjes mogen installeren en wat aan de instellingen mogen prutsen om hem weer te krijgen zoals het voorheen was. Maar goed nieuws dus. Manlief heeft me 16 euro voor een nieuwe cd speler en 12x200 euro arbeidsloon berekend. Koopje!

Ondertussen hebben we ook mijn auto naar de garage gebracht om er een paar nieuwe veren in te laten zetten. (Ik denk dat ik zometeen in een soort kangaroe-model door de wijk hop, maar dat is dan altijd nog beter dan bij elke bocht heel hard kloeink-kloeink te horen alsof de onderkant er bijna afvalt.) Vandaag dus even alles lopend doen (tja, die baby he, die kan niet fietsen!) en daar is het lekker weer voor, maar niet heus. Ben ik vanavond weer extra blij met mijn millieuvervuilertje als ik hem weer terug krijg.

En verder? Ach, Quintje ligt op bed, ik ga zo maar eens wat nieuwe artikelen inkopen voor mijn winkeltje, Jeroen gaat de hele dag voor zijn andere baas werken, Roos mag bij meisje M. uit haar klas spelen, Janick moet om 12 uur opgehaald van school. En wil graag een proefles Judo doen vanmiddag. Want als hij dat kan, dan kan hij tenminste die grote jongen uit groep 4 omgooien die hem altijd opzij duwt.

5 opmerkingen:

  1. Ik zou meteen karate doen of kickboxen voor Janick! FIjn dat je pc weer herstellende is van de zware operatie. Wel een beetje duur dat mannetje van jou, ik dacht dat ie genoegen nam met die kerstkransjes...
    Enne die kangoeroe is die ook nog eens geel of paars? Vaak hebben ze van die hippe kleurtjes. Oh ja en gelukkig kan ik bij jou lekker woordjes lezen in plaats van plaatjes kijken. Saai vind ik het die woordeloze woensdag, maar ja je bent wel snel klaar met blogjes lezen(plaatjes kijken) op woensdag. Dan kan ik weer sneller aan het werk. Mmm zou het daarvoor bedoeld zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Toaske: Ja, natura, natuurlijk! Dan heb ik nog wel wat uurtjes van hem tegoed, haha.

    @Roelien: Kickboxen, denk je? Is dat niet gevaarlijk voor moeders die af en toe streng proberen te zijn? En die plaatjes, die doe ik bij voorkeur op een andere dag dan woensdag, anders voel ik me weer zo schaap dat meedoet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is je pc weer in orde, niet te geloven dat we al zover gekomen zijn dat we al niet meer zonder kunnen...
    En ja, je auto moet wel graag en goed in orde zijn, je kunt het risico niet lopen met de winter in aantocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Judo is handig. Leren ook een boel discipline.
    Die van mij denkt ineens een stuk praktischer en meer vooruit. En daardoor ruimtie ineens wel z'n vieze kleren op vanonder de bank, voordat ik daar boos iets over ga zeggen....

    En met die computers. Mijn laptop zei 2 jaar geleden flits en weigerde compleet dienst. En alle knappe koppen bij de hele afdeling iT/ICT kregen hem daar niet aan de praat. Dus toen echt aan een nieuwe gemoeten....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Heeft iemand de UIT knop al gevonden?

Ken je dat? Je schrikt wakker, 's nachts om een uur of vier meestal. En dan kun je niet slapen. Je hebt een goed stel hersens, dat overd...