woensdag 23 december 2009

Geen woorden voor

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat z'n shirtje en sokken zo goed kleuren bij het behang en de streepjes in z'n dekbedhoes! ;-) En 't is natuurlijk hardstikke lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, enne: sprakeloos natuurlijk, nee woordeloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o ja woordeloze woensdag..nou ik zeg toch wat:
    Ahhhhhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ilse haalt me de woorden uit de mond. Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief!!

    Ik vond Mister T. van de zomer ook zo, alleen lag hij op z'n rug en staken de benen nog verder door de spijlen. wat bleek: kreeg ik die dikke benen d'r niet meer uit.. Heb ik de buurvrouw moeten halen om me te helpen..whoehaha. Krijg je hè, met dikke pootjes. Zo sneu.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Madelief: ja, alles coordinated hoor. Desnoods passen we het behang even aan (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, snoezig!!! en die kleurencombi is idd ook heel leuk! wat een mooi groen! de kamer van mijn metekindje is ook in die kleur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, hoe krijgen ze het voor elkaar!?
    Superlief natuurlijk, dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh smelt! En ik hou ook van die kleur groen/limoen. Geweldig stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel heel erg veel stoer in 2 reacties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha geweldig! En doorslapen doen ze wel hoor, zelfs als ze zo liggen ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!