vrijdag 4 december 2009

Cadeautje voor mij

Tussen alle perpenoten, knutselfrutsels, bouwspul, barbies, dino's en ander kinderverwenspul die al weken steeds opnieuw door een of andere piet worden bezorgd was er ook nog een pakje voor mama. Niet van de Sint, maar zelf uitgezocht en betaald. Met mijn pinpas en de centjes die ik laatst van mijn ouders gekregen heb voor mijn verjaardag. Mooi he! Je mag jezelf namelijk ook wel eens verwennen. Daar heb ik die ouwe grijze bemijterde kindervriend niet voor nodig.

9 opmerkingen:

  1. Wauw, jij weet hoe je goed voor jezelf moet zorgen! Mooie ring.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, vet gaaf, cool!!!
    Goed gedaan! Heeel, heeeel erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel goed gedaan !! Ik ga morgen ook maar even shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie ring en idd je moet voor jezelf zorgen dat kan niemand anders beter ook dan jezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelijk heb je! En hij is schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH...jij wel ;-)
    Ik zal helaas nog ff moeten doorsparen voor de mijne ;-(
    Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! En je hebt gelijk natuurlijk! Voordat jouw cadeaugeld weer opgaat aan iets voor je man of kinderen, kun je het maar beter voor jezelf uitgeven, dat heb ik ook wel geleerd de afgelopen jaren en ik moet zeggen: ik ben er heel goed in geworden om goed voor mezelf te zorgen.... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!