zondag 22 november 2009

Zeven maanden

Leuk, oude fotoboeken doorbladeren doorclicken. Hieronder een Roosje met 7 maanden. Ze wilde echt niet meer op haar rug liggen in de kinderwagen, ging steeds zelf zitten om maar niks te hoeven missen van wat er gebeurt in de wereld.


En dan Janick, 7 maanden. Nooit rust in zijn kont. Het kruipen ging al lekker rond die tijd dus klaar voor een nieuwe stap. Hier staat ie aan de tafel.


En dan Quintijn. Ook 7 maanden. Need I say more?







Sorry Q. Beetje vals van mama he. Jij doet ook heel erg je best hoor, en met je neus op de grond en je billen in de lucht is het best lastig vooruit komen (-: Bovendien zijn papa en mama maar wat blij met zo'n rustig derde kindje!

Wat zijn ze lief he, alledrie. Nog een fotootje dan.

14 opmerkingen:

  1. Haha, wat mooi als kinderen zo kunnen verschillen! En wel lekker, zo'n rustige 3e; anders lijkt die babytijd nog weer 3x zo snel voorbij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat lijken ze op elkaar! Leuk!
    En Roos snap ik wel: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid en dat begint tegenwoordig al in de kinderwagen, zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, allemaal dezelfde bekjes maar toch zo anders groot worden.
    Heerlijk trouwens dat jongste lekker rustig is en het op zijn gemakje doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, ze lijken op elkaar haha :-). Leuke foto's en ik weet zeker dat baby Q ook een talent heeft hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heerlijk, die verschillen! En een rustige derde is inderdaad heel handig. Onze derde ontpopte zich met 1 jaar pas als een draak. We hebben een jaar lang de illusie grhad dat 3 simpel is! Die slapende foto is uber-lief, moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze mooi!!! En ja, ze lijken enorm op elkaar, lief, lief! Mijn jongste was ook zo relaxed als baby. Bleef lekker doorslapen in de kinderwagen als we thuiskwamen en ik met de andere 2 druk was. Handig dus, maar soms vergat ik haar en stond ze 2 uur later nog steeds in de gang waar we haar hadden geparkeerd toen we thuiskwamen. Geen kik...Hopelijk houdt ze geen complex aan over! De oudste 2 waren altijd heel alive and kicking..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier was oudste heel rustig
    dus ging ik er van uit dat jongste ook zo rustig zou zijn
    maar helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Sandra: ik ook! Al was het maar mediteren (-: Nee hoor, de oudste zeker, maar nummer twee ook waren bets heel erg vlot met die motorische dingetjes (en met praten). Nummer drie is gewoon net iets boven "gemiddeld", haha.

    @Repel: we hebben dus nog een paar maanden voor de hel losbarst?

    @Roelien: arm kind, helemaal vergeten. En toch heb ik dit verhaal ook al van andere gehoord. Het zal wel loslopen met dat complex..

    @Mamarije: je hebt gelijk, het ligt gewoon aan ons hoor, wij houden hem lekker nog even baby! Lekker knuffelen, geen gezeur aan mijn hoofd, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve foto's! En die sloffen op foto nr. twee ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Toaske: ja, die sloffen, haha. Ik heb er over nagedacht ze eraf te knippen... Ter verdediging: ze zijn van manlief, het was 6 jaar terug, ze liggen inmiddels in de prullenbak...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's! Je kan goed zien dat ze in hetzelfde dna-bad habben gezeten. Leuk altijd om de overeenkomsten èn de verschillen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haaaaahaha, die blote benen in die sloffen :D Grinnik... maareh: lieve kindjes hoor (die van mij weigerde inderdaad ook al heel snel te liggen in de kinderwagen.. brullen, brullen!).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kindjes heb je! Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar. :)
    Leuk jasje dat Roosje aanheeft!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!