dinsdag 10 november 2009

I'm Click, the camera en foto's maak ik graag..

Ook wel eens last van Dora liedjes in je hoofd? Nou ik wel. En dat valt niet mee.

Maar goed, om nou niet de rest van bloggend Nederland (en Belgie) over te schrijven over de Mexicaanse, schrijf ik maar gewoon één iemand over. Een lekker luchtig blogje, van Eu Mesmo. Zij had een prima plan: in een van haar logjes heeft ze gevraagd waar haar lezers nou eens nieuwsgierig naar zijn. Wat ze graag zouden zien. En daar zou Eu Mesmo dan een foto van maken en op haar blog zetten.

Dus.... bij deze zijn jullie uitgenodigd. Geneer je niet ik laat toch lekker alleen zien waar ik zin in heb en laat het lezen.

Om het even in 5 decemberstijl te houden: Mammalien laat wat zien! Maar waar ben jij nou eens nieuwsgierig naar?

12 opmerkingen:

  1. leuk dat je het ook gaat doen!
    eens even denken , wat wil ik zien...
    ik zou graag de bedjes van je kinderen willen zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ga voor het aanrecht. Kijken of jij zo'n supermom bent, of dat het allemaal wel meevalt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @kikkertje: tuurlijk ben ik een supermom! Vandaar dat ik nooit tijd heb om mijn aanrecht schoon te maken (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik ben benieuwd naar datgene in je huis, waar je zo van baalt dat je het het liefst bij het grof vuil zou willen zetten (of verkopen op marktplaats of whatever), maar wat je natuurlijk niet doet, want....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en bedankt...nu zit ik er voor de rest van de dag mee in mijn hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat leuk zeg. Ik zou graag je tuin willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmmm, das een goeie. De plek in huis waarvan jij vindt dat die het meest over je zegt. En dan ga ik daar bij bedenken hoe jij bent ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De inhoud van je koelkast, dat zegt namelijk heel veel over mensen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...