vrijdag 13 november 2009

En nog een griepje

We zijn de inentingen denk ik net voor, vandaag is oudste zoon namelijk ziek. Niet zomaar het snelle overgeefgriepje van Roos vorige week, maar echte lamlendige, koortsige griep.
Arm ventje. Ik breng appelsap en lees voor (tv doet zeer aan zijn hoofd, dus het is geen schoolziekte wat ik vanmorgen nog even dacht!) En ondertussen houd ik mijn vingers crossed - hoewel een mondkapje en veel desinfecterende zeep waarschijnlijk beter helpen. Dat de virusjes maar snel mogen teruggaan naar waar ze vandaan gekomen zijn.

3 opmerkingen:

  1. ook een zieke dus
    hier zat oudste vanmorgen rechtop en zei: als ik zit doet het zeer maar als ik lig niet
    dus zat er niks anders op dan te liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He getsie, gewoon griepje hoor. Toch? Heel normaal voor deze maand en met dit weer en het is ook nog eens vrijdag de 13e en het is nat en koud en die kinderen steken elkaar als een lopend vuurtje aan. Maar wel vervelend en sneu. Ik leef met je mee en duim ook maar een beetje mee, misschien helpt het! PS Ik zit op een andere pc (vanwege het feestje van mijn zoon dat in volle gang is) en ik weet niet precies of dit goedkomt met reageren qua profiel zeg maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grieperdegriep....arme koters overal. Nou, florence-mamalien....er staat je wat te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!