zaterdag 7 november 2009

Door de grond

Janick had vandaag zijn eerste zwemles in het B-groepje. Zelfde groepje kinderen, grotendeels, maar wel twee nieuwe juffen. Nou roep ik al een tijdje dat ik de zwemjuf die hij voor A had niet zo goed vond. Maar ja, wat doe je er aan? En was het nou echt wel zo dat die andere beter les gaven?

Vanmorgen heb ik het dus even goed zitten bekijken, en ik moet zeggen, ik was er wel blij mee.
Nouja, moet ik dat eigenlijk wel zeggen?

Ik ben niet zo van de extroverte, maar in het gezelschap van een klein kindje of een huisdier dat zelf niet zoveel zegt wil ik nog wel eens wat losse gedachtenflodders afvuren. (En hoewel zoon al een tijdje niet meer in de categorie klein niet communicerend kindje valt heb ik het bij hem nog steeds niet afgeleerd...)

Toen zoon dus eindelijk de douche uitkwam riep ik blij: "Janick, ik denk ECHT dat deze juffen het VEEL beter doen dat je VORIGE juf". Waarna Murphy de vorige juf haar hoofd om de hoek van de douche steekt en vriendelijk "goedemorgen" tegen me knikt. Arghhh.....


Slechte beurt dus.

Maar vertel. Heb jij nog een slechte beurt gemaakt de laatste tijd? En hoe ging dat?

6 opmerkingen:

  1. Argh ja herkenbaar! Een vriendje van mijn zoontje heeft een eehm ja moeder die ze alleen maar vet eten voert zeg maar. Natuurlijk sta ik daar uitgebreid mijn mening over te geven terwijl ze vlak achter me staat....daar sta je dan..terwijl 2 boze ogen je aan staren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha je staat er voorlopig gekleurd op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja hoor, herkenbaar! Dat soort dingen gebeuren mij ook, maar ik ga even niet op zoek in mijn geheugen voor een voorbeeld, dan wordt ik nog meer depri dan ik al ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, zou mij ook kunnen gebeuren. Hoe vaak ik mezelf wel niet vertel dat ik mijn grote waffel moet houden. Te laat elke keer natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?