dinsdag 24 november 2009

De bijwerkingen

Hoe het ging het prikken, vroeg iemand hieronder. Nou. Het prikken zelf ging prima, dochter was echt superrrrr stoer.

Maar een uurtje na thuiskomst barstte het los... ik weet niet of het aan de geimplanteerde nanochips ligt of aan het tijdstip waarop ze uiteindelijk haar bed in werd geduwd, maar het woordje "pittig" was inmiddels een behoorlijk understatement geworden. De peuterpuberteit en de gewone puberpuberteit in een half uurtje samengevat. (Ik ben NIEHIET MOEEEEEE, - wrijf in ogen, gaap - ik wil NIET naar bed, weeeeeh, papa moet dit, mama moet dat, dat is STOM, JIJ hebt geen gelijk het is zoooo en niet zoooo. Herkenbaar?)

Gelukkig werd ze daar zelf zo moe van dat ze uiteindelijk toch is gaan slapen. Anders had ik het plakband van Ilse even geleend....

3 opmerkingen:

  1. Goed, geprikt dus. Wij gaan donderdag. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,dat plakband van Ilse was prachtig! Wat een trauma zo'n prik..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfhhh, en mijn meisje was vanmorgen al zo aan het peuterpuberen......En de volgende morgen??

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...