woensdag 7 oktober 2009

Waar ik ben

Dat magere blonde ventje van een jaar of 6 dat hier door mijn huis stuitert, dat is een echte knuffelkont. Selectief, dat wel. Niet bij de eerste de beste overblijfmoeder, maar mij mag hij blijbaar wel. Zo greep hij me vanavond weer eens stevig vast. En omdat hij niet zo groot is dook hij daarbij met zijn neus onder mijn rokken.

Hij was er echter weer snel onderuit. "Mamma, je stinkt." Tja, eigen schuld, net hardgelopen, kereltje. "Ja maar, vanmorgen op school, toen je me wegbracht stonk je ook al".

Oeps. Slik. Kinderen en gekken he, die schijnen de waarheid te spreken. En nou maar hopen dat hij het over mijn nieuwe merk bodymilk had?! Ik ga in ieder geval nu even douchen als u het niet erg vindt.

4 opmerkingen:

  1. Van je kind moet je het hebben. Of van je man. Die mij toestraks hetzelfde toebeet. Toen we samen onze Mister T. uit bed gingen halen. Bleek het Mister T. te zijn die stonk. Maar ik was toch beledigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, en dan ben je vast blij dat hij in de beslotenheid van 'thuis' met zo'n recht-door-zee opmerking komt en er niet nog andere moeders om heen staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha tja kinderen...
    maar hopelijk ben je nu weer fris en fruitig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Heeft iemand de UIT knop al gevonden?

Ken je dat? Je schrikt wakker, 's nachts om een uur of vier meestal. En dan kun je niet slapen. Je hebt een goed stel hersens, dat overd...