donderdag 22 oktober 2009

Dagje uit

KidzCity. Op een druilerige dag in de herfstvakantie. Need I say more?

Misschien need I, maar ik heb even last van een overdosis irritante-medemens-in-mijn-persoonlijke-ruimte. Te veel, te stompzinnig, te dichtbij, te langdurig. De ouders dan he, van kids kan ik wel wat hebben. Zelfs als je het met een z moet schrijven.

Eerst maar eens een flinke bel port, een berg chocola of misschien een goeie film waarbij mijn hersencellen weer aanfloepen en de plotseling opgekomen agressiviteit wat wordt onderdrukt.

Of willen jullie horen hoe ik die voorkruipende veel te vette bejaarde met rollator heb geprobeerd met mijn blikken te doden (niet gelukt), de lift kort en klein heb geslagen en manlief zo hard naar huis is gesjeesd dat dochter nu nog misselijk op de bank ligt met haar handen over haar oren en vraagt wat ***vies woord gevolgd door automerk*** betekent?

De kinderen vonden het geweldig, by the way. Ze hebben 5 uur lang gerend, geschommeld, gegleden, botsautootjes, laserquest en draaimolens gedaan. Vooral heel veel geklommen en geen patat gegeten. En daar doe je het allemaal voor, toch?

Zo. Nou moet ik me nog even afreageren op de boerenkool (helaas al gestampt, maar ik kan nog met een heel groot mes de rookworst te lijf) , dan Expeditie Robinson, en dan kan ik er morgen vast weer tegenaan.

7 opmerkingen:

  1. Stil he, Vrouwe Lien, de wereld van de blogs?
    En als U op een vervelende klier stuit, nou, dan klikt U hem toch gewoon weg.
    Daar kan de werkelijke wereld niet aan tippen.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @drs: ah, u snapt het.. heeeeerlijk rustig hier. Ik heb zelfs het geluid uitgezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, KidzCity-achtige omgevingen... Ik kijk er eerlijk gezegd niet zo naar uit. Maar zo te lezen komt dat moment er onherroepelijk een keer aan. En ik kan me zóó goed voorstellen dat je je dan na een bezoek aan een dergelijke kinder-entertainment-area zóó voelt...
    *gaat uit medeleven nu direct een groot stuk kruidkoek afsnijden en heerlijk opeten*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naast zandbakzand heb ik een hekel aan het schelle geluid van die speelfabrieken. Dus we komen er zelden. Dit soort ongein wordt bewaard voor heel speciale gelegenheden of erg slecht weer op de vakantiebestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja, op een rustige dag vind ik het wel relaxed. Kinderen zie je alleen terug als ze dorst of honger hebben, zijn aan het einde van de rit helemaal blij en lekker moe. En ik uitgerust om dat ik heerlijk mijn boekje heb gelezen (-: en af en toe meegespeeld/gekeken.

    maar tussen al die andere, veel te aanwezige, drukke, irritante, rumoerige, smakkende en zwetende ouders die ruzie maken om een stoel of hun kinderen opstoken dat te doen... brrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lang leve de herfstvakantie....het is vrijdag en we kunnen bijna zeggen dat we het hebben overleefd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooooooooo verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. We hebben in de buurt twee van dat soort *vies woord* gelegenheden en zelfs het kdv uitstapje ging dit jaar zo'n ding. Gelukkig niet de groep van Mister T. want dan was 't jammer dan geweest. Verschrikkelijk, meer dan verschrikkelijk.
    Dat moet bedacht zijn met iemand die een enorm slechte jeugd gehad heeft...of een hekel aan ouders in het algemeen..

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!