zondag 20 september 2009

Back to Work?


...

6 opmerkingen:

  1. Oh mén, moet je nu alweer werken? Is zooo moeilijk hé, die kostbare kiendjes dan alleen laten... Weet er alles van!
    Loslaten is moeilijk!

    Uiteindelijk zal alles wel 'reg kom', maar ja, dat duurt even...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rottige toestand zeg. Alhoewel je het weer geweldig opschrijft hoor! ;o))
    Maar wat idioot dat nu niet kan wat 4 jaar terug wél kon!
    Ik heb het ook dat ik niet voor mezelf durf op te komen maar de laatste tijd heb ik er wat meer lak aan, ligt ook aan hoe je in je vel zit.
    Maar oh...heb je echt de telefoon weggesmeten? ;o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jah lastige mannen van p en o en de ict poeee
    wellicht kun je andes zelf er nog eens over bellen op een tijdstip wat jou uitkomt als je nu een verkeerde beslissing hebt gemaakt en dat dna uit leggen?
    wat voor werk doe je eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet jouw probleem dat het niet in het systeem kan/past/werkt. Je hebt er RECHT op en dus regelen ze het maar op een andere manier dat het wel werkt. Hoe dan ook! Het is toch van de zotte, dat het daarom 'gewoon' niet door zou gaan!
    Succes. Je zou een keer kunnen bellen of er al een oplossing is voor het falende systeem. Sta op je rechten hoor, de maatschappij draait voornamelijk op moeders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. shok and awe them! :D dapper hoor, als ik later groot ben wil ik ook schreeuwen tegen de P&O gast van m'n werk en de hoorn erop gooien :D

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?