dinsdag 4 augustus 2009

Wist u dat

  • Quintje de allermak(kelijk)ste baby is die ik in tijden heb gezien?

  • Hij al maanden doorslaapt, van 's avonds 8 tot 's ochtends 8?

  • En overdag tussen zijn vier melkmaaltijden door ook nog?

  • We nog 3 weken zomervakantie af te tellen hebben?

  • De inentingen tegen de mexicaanse griep eigenlijk een excuus zijn van de New World Order om chips te kunnen implanteren zodat we allemaal willoze slaven worden?

  • En bovendien het idee achter de "inenting" is om de bevolking op een humane manier wat uit te dunnen?

  • Vriendin Carry echt wat vaker moet mailen, omdat ze altijd van die goeie tips heeft (zie de vorige twee wist-u-dats, niet dat ze ze zelf bedacht heeft of erin gelooft, maar wel dat ze me weer op dit soort leuke nieuwtjes attent weet te maken!) ?

  • Mijn bult weg is maar nu mijn teen een vreemde scheur vertoont?

  • Wist-u-dat lijstjes echt tenenkrommend schoolkrant niveau zijn waar je helaas na je diplomauitreiking geconfronteerd mee blijft worden (maar ik ze toch altijd moet lezen van mezelf, ondank die kromme tenen)

Sorry voor het ongemak. Om het goed te maken dan nog maar een paar foto's.







2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige foto! Die tweede bedoel ik natuurlijk, wow!

    En haha, ik word nooit een willoze slaaf. Of is dat niet tegen te gaan, denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede foto is inderdaad geweldig!

    En wat wonderlijk hè, dat je dat soort lijstjes toch altijd moet lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!