donderdag 27 augustus 2009

Hardlopen. Het vervolg.

Het hardlopen gaat goed! Ik hou me braaf aan mijn schema, doe eerder te veel dan te weinig en ik houd het al kan al stukken langer vol dan de eerste keer. Dus daar hadden ze dan toch gelijk in.

Maar ze hadden me niets verteld over de bijwerkingen. Honger! Ik krijg er zo'n ongelofelijk trek van. En dan ook nog in hele ongezonde dingen. De roze koeken mét smarties (alleen vcoor de kinderen) schreeuwen me toe vanuit de kast. Keer op keer zoek ik in de snoeptrommel of er iets anders is dan groene kikkers (er zijn grenzen) en ben ik eens alleen thuis dan fantaseer ik over pizzajongens die met grote dampende dozen quatro stagionni bij me voor de deur staan. Over pannenkoeken met spek, sushi of pittige enchilada's.

En dan vergrijp ik me toch maar gewoon aan het enige eetbare dat er in huis is. Een maria-biscuitje. En nog een. En ze zijn niet eens lekker.

5 opmerkingen:

  1. Oh ja joh, krijg je zo'n honger? Dat heb ik (nog) niet. Nou loop ik nog niet veel, 2 km, en loop pas 3 weken, dus wie weet wordt het nog anders.
    Wat voor schema volg jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het heel stoer van je hoor !! En heel knap dat je het zo goed volhoud. Dan heb je best wel een biscuitje (of 2) verdient ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je al die heerlijkheden niet in huis hebt! Heel verstandig.

    Ik kan er ook niet mee omgaan als we lekkers in huis hebben. Die wetenschap blijft dan net zo lang aan mij knagen, tot ik het heb opgevreten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ong. hetzelfde schema, ook voor de beginnende beginner. Nicole heeft het me aangeraden en geplaatst bij deze link: http://liefmadelief.blogspot.com/2009/08/wat-een-ellende.html#comments

    Volgende week 'mag' ik ook 2 min. rennen en 1 min. wandelen en dan 8 x herhalen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pff das lekker , ga je hardlopen wil je afvallen en krijg je er alleen maar meer honger van, nee geen honger snoepzin...wat heeft het dan voor nut??

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?