dinsdag 21 juli 2009

Ice Age

Met dank nog aan mijn werkgever voor de filmbonnen zijn we gisteren weer eens naar de bioscoop geweest. Met de oudste zoon, die mama een middagje helemaal voor zich alleen had. Ook wel eens lekker! Hij mocht kiezen, en zijn keuze viel op Ice Age 3.

Na veel gestress in de auto ("mama, weet je de weg wel?") en bij de kassa omdat Janick altijd bang is dat we te laat komen en het is me inderdaad een keer gebeurd dat ik precies op tijd voor de kassa van de verkeerde bioscoop stond, dus helemaal onterecht is die angst niet stonden we voor de ingang van de zaal.

Huh? Brilletjes? Dat is me sinds Jaws, zo'n 30 jaar geleden, niet meer overkomen. En dat was geen beste ervaring.

De techniek is echter sindsdien nogal vooruit gegaan en ik moet zeggen, het was super. Echt een hele vette (ik pas me snel aan) film, het zag er allemaal prachtig uit. En dat 3d dat droeg ook echt wel bij aan de spanning voor zoon. ("Mama, ik denk dat mijn zusje dit wel veel te eng zou vinden!"). Een beetje eng dus, maar leuk eng. En vooral heel grappig. Janick gierde het uit, keihard door de zaal.

En omdat we er op weg naar de parkeergarage langs kwamen, omdat ik aan de lijn ben, en omdat ze van die leuke Ice Age dingen verkopen, hebben we ons biosmiddagje maar even traditioneel bij de Mac afgesloten. In het speel"paradijs". Dat was overigens voordat ik zag hoeveel parkeergeld ik kwijt was, grrrrwhrgrgrumf.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat maar horen!

Sneeuwmama

Hard denkend over een nieuwe blognaam, nieuwe blog, kwam ik er achter dat ik deze nog niet op kan geven. Het Mammalienen is gewoon nog zo...