woensdag 8 juli 2009

I know nothink, I'm from Barcelona

Kom ik net op school aan om zoonlief naar zijn klas te begeleiden, lopen daar opeens alle meisjes in soort van prinsessenoutfits. Hier een daar een jongen met brandweerpak of als politieagent. Mijn zoon echter houdt vol dat hij er NIETS VAN WIST. Hij heeft zijn saaiste bruine shirt en donkergroene broek uit de kast gevist vanmorgen. Want hij WIST HET NIET MEER. En hij is er helemaal klaar mee, met dat verkleden

Bovendien bleek het vandaag feest, omdat de stagiaire (een blikkerig meisje van 18 waar ik nog nooit een woord mee heb kunnen wisselen) vandaag voor het laatst is. Huh? Zoon WIST VAN NIKS. Er worden allemaal duur ingepakte bonbonnetjes, bloemen en meer troep overhandigd aan de stagiare (die overigens wel heel blij kijkt, ze weet denk ik nog niet dat het een soort heilig ritueel is waar moeders en juffen elk einde schooljaar onder gebukt gaan).

Maar ja, zoon wist van niks, dus wij hadden geen kadootje. Maar ik weet het nu dus opeens wel. Moet ik dan alsnog met een kado op de proppen komen voor haar, misschien vanmiddag bij het ophalen? Of is dat net zo'n geval als opeens Michael Jacksons cd's gaan kopen en huilend naar zijn afscheid op tv kijken? Ik denk dat vanmiddag papa aan de beurt is om zoon uit school te halen. Die weet namelijk van niks.


3 opmerkingen:

  1. ja dat laatste lijkt mij de beste oplossing :0) Gewoon de papa erop af sturen hihi

    Hier had zoonlief gisterenavond zijn aller allerlaatste klassenfeest van groep 8 en ik vroeg hem of ik nou met iets voor zn juf op de proppen moest komen, maar dat raadde hij mij af, want, zei hij, ik word gek van al die ouders die steeds met bloemen voor de juf komen, wat moet ze daar toch mee?
    *grinnik*
    Ja, juf kreeg nl bloemen omdat ze 2 avonden met de 4daagse had mee gelopen, bloemen ivm de geslaagde musical, bloemen omdat ze 1 van de begeleiders was van het kamp en jawel, gisterenavond als dank voor t hele jaar...
    Ik hoop maar dat juf niet allergisch is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt bekend...

    Ik heb wat dingen 'opgeschoond' op mijn blog: als je een momentje hebt zou je dan eens willen proberen of de pagina nu weer normaal laad?

    Anders moet ik nog wat anders proberen.

    groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehahaha! Gewoon manlief sturen. Al die toestanden ook met gezonde snacks, knutselarij thuis, en dan ook nog verkleden én een stagiare die je nooit sprak bonbons geven. Kom zeg. Kom je ook even bij mij een doos bonbons afleveren?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!