dinsdag 28 juli 2009

Ballentijd

Het is vakantie, het regent en je hebt het binnen helemaal gehad. Op naar de Ikea dus. Ballenbak met ijsje achteraf voor 50 cent per kind. Hopla, zomaar twee kinderen onder de pannen.



Omdat Q nog te klein is en ik te groot, moeten wij dan maar door de Ikea lopen. Best een lekkere droge wandeling, vonden we. En, zoals waarschijnlijk de bedoeling van de bedenkers van dit kindervermaak, loop ik zomaar tegen een paar leuke kussens op. Met zwarte, bruine en witte ballen. Leuk! Weer eens wat anders, dacht ik nog. Tot de vriendelijke cassiere me uit de droom hielp: "Past ook leuk bij uw shirt mevrouw!" Mhmh. Bloos.

De eerste gedachte die door mijn hoofd schoot was: ik breng ze terug. De tweede was: dan maar een leuke foto voor op mijn blogje. Met dank aan Janick. Ook omdat mijn hoofd er niet op staat.

 
(Rechts: voor de duidelijkheid, dat hele dikke op de voorgrond, dat is het kussen, en NIET mijn buik, dat is namelijk dat platte ding erachter :-)
Onder: ook Q. doet vrolijk mee met de bolletjesenballetjesrage)




3 opmerkingen:

  1. Ha ha, ik vroeg me al af wat je nu weer ging bedenken ter vermaak van de kids :-)
    Balen dat het zo vaak regent deze vakantie...
    Blijkbaar is er nog geen mex. griepgeval bij Ikea op bezoek geweest, anders was ballenbak wel gesloten geweest ;-)
    Ik durf die van mij niet meer los te laten in zo'n paradijs, maar dat komt ook door T. zijn gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhahahahahahah lachen
    Goh regen? het is hier kurkdroog.
    Ikea ballenbak, mogen 14 jarigen daar ook in? En moeten ze dan blijven tot je ze komt halen? Ze mogen echt niet eerder weg??

    "Jongens we gaan naar Ikea...."

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ilse: Haha, probeer het eens! Of misschien een vakantiebaantje? Sluit je ze op in het vriesvak bij AH ofzo (-:

    @Mammanens: snap ik, jouw angst. Maar of de ballenbak nu zoveel meer risico op het virus geeft dan de school die zometeen weer begint... Krijgt T niet als eerste de virusremmer?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Sneeuwmama

Hard denkend over een nieuwe blognaam, nieuwe blog, kwam ik er achter dat ik deze nog niet op kan geven. Het Mammalienen is gewoon nog zo...