woensdag 17 juni 2009

Quintijn slaapt door

De hele dag, en 's nachts ook al, maar nu *en dat is nieuw en bijzonder plezierig voor de paps en mams* zonder dat hij middenin de nacht met honger wakker wordt. Yeah! Quintijn slaapt door! Met 8 weken, dus nog net iets eerder dan broer en zus.

Sinds een week of twee hebben we hem verbannen naar zijn eigen kamertje. Ik werd er gek van, zo'n baby in mijn slaapkamer. Bij elk piepje, echt of door mij gedroomd, stond ik naast zijn bed te wapperen met een fles, terwijl meneertje gewoon heerlijk lag te slapen. Heeft ie van zijn vader, die sliep ook al wekenlang door elke nachtvoeding heen.


Dus... om een uur of 11 ’s avonds duwen we hem een flinke hoeveelheid melk in zijn mik en gaan we allemaal slapen. En ’s ochtends vroeg, als de vogeltjes en mijn oudste zoon mij weer hebben wakker gezongen, vind ik Q. in zijn ledikantje. Dan ligt hij heerlijk rond te kijken, produceert een lachje als hij me ziet en ligt bescheiden te wachten tot het zijn beurt is en ik een flesje voor hem maak. Superbaby, toch?

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk, lekker doorslapen met z'n allen!

    En toe: doe eens een fotootje van jou in dat witte jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @kikkertje: Jurk, met een hele grote hoofdletter. Enne... ik wacht even tot ik vanavond, in mijn nieuwe jurk geperst door het park aan het huppelen ben, achter de fiets aan. Dan pas is het echt leuk genoeg voor op het web!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!