maandag 11 mei 2009

Kraamfeest

Papa had een oudhollandse kraamzuip georganiseerd, afgelopen zaterdagmiddag. In plaats van de eerste 6 weken elke middag en avond een paar mensen op bezoek (tot de beschuit met muizen uit je oren komen en je andere kinderen geen enkele aandacht van papa en mama meer krijgen) iedereen in een keer. Het was hartstikke druk en supergezellig. Quintijn heeft zich als een keurige baby gedragen, de andere kids hebben leuk gespeeld, het huis was ontploft (maar manlief heeft het opgeruimd), en we kregen veel reacties van mensen die het op deze manier eigenlijk ook wel veel leuker vonden.

Of ik iedereen heb kunnen spreken, mwah, dat geloof ik niet. Was toch vooral een levend baby-show-kussen en uitpakmachine. En na afloop vond ik tussen de stapel cadeau's in de box een aantal dingen die ik in ieder geval niet (bewust) heb uitgepakt en waar ik vast voor vergeten ben uitgebreid te bedanken.

Dus ehh... bij deze nogmaals bedankt! Volgende keer weer.

3 opmerkingen:

  1. Hi, hi, dus het was te doen? Wij over een paar weken, vandaar. Laat je nog wel weten hoe het hier is geweest (waarschijnlijk alsof er een grote bom ontploft is in en om het huis, maar wel gezellig) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je het thuis gehouden? Ik wil het de volgende keer want wij hebben 6 MAANDEN kraamvisite gehad. NOOITMEER! Maar thuis? Zie ik ook niet zitten.
    Fijn dat het fijn was en nog leuker als je zoveel leuks hebt gekregen dat je gewoon dingen "vergeet" die je hebt uitgepakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...