zaterdag 4 april 2009

Waardeloze moeder

Roosje speelt lief alleen, maar heeft zoals gewoonlijk wel mijn hulp en aandacht nodig.


Mama, mama, je moet komen, ik krijg Babyborns jasje niet vast. En zijn sokken niet uit, en zijn broekje ook niet aan. En ik wil drinken, sap. En ik kan er niet zelf bij dus dat moet JIJ pakken.

Lieve kindjes van me, jullie hebben niet veel aan mama vandaag, ik ben niet helemaal lekker, ik blijf even op de bank liggen hier.


Janick's antwoord vanuit de hoek van de kamer is wel heel ontroerend: Mama, dat geeft niks hoor, we vinden jou toch de allerliefste mama.


Gloep. Brokje wegslikken. Wat een schat he...

2 opmerkingen:

  1. Waardeloze moeder? Helemaal niet! Nog even volhouden, daarna komt alle energie vanzelf (nou ja, vanzelf?) weer terug!!!

    En Janick? Zeker een schat, hij heeft goed in de gaten hoe het zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je je weer wat beter voelt! Moederen als je niet 100% in goede conditie bent is het zwaarste dat er is. Het is een beetje als een marathon lopen terwijl je verkouden bent.

    Dus hou vol!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?