donderdag 23 april 2009

Oogjes open!


6 opmerkingen:

  1. wauw! wat een plaatje! daar kunnen jullie trots op zijn..zijn jullie natuurlijk ook....en wat een boel haartjes heeft hij al! staat 'm goed...lekker ventje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, wat een lekkere vent! Die haartjes en oogjes... lief hoor!

    Ik kan niet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief :-)
    Ik zie nog geen gelijkenis met broer of zus, maar dat kan natuurlijk nog komen.
    Bij hen kan ik me vooral die punkharen herinneren HA HA
    Jammer dat je geen geur-weblog hebt, want die kleintjes ruiken altijd zo lekker :-)
    Nog even geduld....

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...