donderdag 2 april 2009

Alles oke

Dinsdagavond dacht ik even dat de bevalling was begonnen, maar het zette niet door. Vandaag bij de gynaecoloog op controle geweest, die vond het allemaal oke: kindje lag er nog steeds goed voor, klein beetje ingedaald, bloeddruk van mij was weer terug op het "gewone" lage niveau van 2 weken geleden. het mag komen, van haar, en van mij ook wel eigenlijk... Ondertussen heb ik gewoon weer een afspraak voor volgende week voor de controle.

Vrijdag schijnt eindelijk de verbouwing van het zkh klaar te zijn en is de (in zwangere toestand minimaal half uur durende martel-)gang van parkeerplek naar balie voorbij. De enige plek die ze trouwens nog voor me open hadden was op donderdag. Gek he?

3 opmerkingen:

  1. oei, nog 13 dagen.. spannend hoor! (alvast heel veel succes gewenst, met de alleralleraller laatste loodjes en straks als het eindelijk zo ver is!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja de kleine wilde blijkbaar toch geen 1 april grapje worden? :0)

    Spannend weer, succes de komende dagen, en sterkte bij de bevalling mocht die vandaag of morgen beginnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn, zo'n valse start, weet ik uit ervaring. Aaaargh! :) Nou ja, het scheelt hopelijk weer wat bij de echte bevalling. Voorwerk, enzo. Succes!! Hopelijk komt het snel echt op gang!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?