zaterdag 28 maart 2009

Foto van mijn buik






De foto's van de echte "zwangerschaps" fotograaf http://www.fotovanjebuik.nl Marleen van Goethem zijn binnen, hier een kleine selectie. Buik is hier 33 weken en 5 dagen ver, ik toen slechts 1 dag van mijn zwangerschapsverlof verwijderd (maar ze is een meester in het wegwerken van wallen!)
Ik snap nu ook best waarom sommige moeders op school het de hele winter niet hebben geweten, van de zwangerschap zeg maar (hooguit een verslaving aan chocoladerepen? :-)
De laatste 2 weken ben ik overigens wel gewoon lekker 2 kilo aangekomen en is mijn buik minstens 2 keer zo dik geworden. Kindje schopt dan ook 3 keer zo hard, buik wobbelt er van heen en weer... Wat een beetje rust al niet kan doen!

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!

    Dat is het vermoeiende middagje toch wel waard geweest ;-)
    En mochten er al onvolkomenheden zijn, dan zijn die mooi weg ge-photo-shopt HA HA
    Erg leuk voor later, als je nog eens met weemoed terugdenkt aan alledrie de zwangerschappen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's zeg! Het is wel de moeite om een professionele fotograaf in te schakelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...